اعلام ساعت کاری ادارات تهران از شهریور/ ادامه دورکاری ها/ پنجشنبه ها تعطیل نیست

شنبه 30 مرداد 1400
11:41
اعلام ساعت کاری ادارات تهران از شهریور/ ادامه دورکاری ها/ پنجشنبه ها تعطیل نیست
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران از بازگشت ساعت اداری از ابتدای شهریورماه سال جاری به ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خبر داد.

العالم - ایران

غلامرضا عباس پاشا در تشریح ساعات کاری در استان تهران از روز دوشنبه (یکم شهریورماه) گفت: ساعات کاری ادارات که برای صرفه‌جویی در مصرف برق و بر اساس ابلاغ وزارت کشور از ۷ تا ۱۳ اعلام شده بود، از نخستین روز شهریورماه به ۳۰: ۷ تا۳۰ :۱۴ تغییر پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: تعطیلی ادارات در روز پنجشنبه نیز با توجه به تمدید نشدن از سوی هیات دولت به حال اول باز می‌گردد و روزهای پنجشنبه از اول شهریور تعطیل نیست.

معاون استاندار تهران درباره ادامه دورکاری در استان تهران نیز گفت: باتوجه به ادامه شرایط قرمز کرونایی در استان تهران تمامی محدودیت ها از جمله دورکاری کارمندان همچون گذشته ادامه خواهد داشت. کارمندان نهادها و دستگاه‌های اجرایی خدمات ضروری با ۷۰ درصد و غیرضروری با ۵۰ درصد ظرفیت باید به صورت حضوری در محل کار حاضر شوند.

ایسنا

0% ...

آخرین اخبار

فرمانده کل ارتش: قوه قضائیه؛ نگهبان حقوق مستضعفان و سپر بلای ملت ایران است


خشم فزاینده "اسرائیل" بعد از تفاهم جدید ایران و آمریکا


خزانه‌داری آمریکا معافیت صادرات نفت ایران از تحریم را صادر کرد


لبنان در مسیر تفاهمات بزرگ است؛ پس از نشست سوئیس چه چیزی تغییر کرده است؟


پایتخت پاکستان برای استقبال از پزشکیان مزین به پرچم ایران شد + عکس


وزیر خارجه قطر: به خاتمه جنگ رسیدیم اما باید محتاط بود/ نتانیاهو عامل تشدید تنش


گزارش خبرنگار شبكه العالم| مذاکرات ایران و آمریکا وارد فاز فنی شد؛ لبنان در متن تفاهمنامه + فیلم


گرو‌هان‌های قدس: حاج رمضان رکن اساسی در حمایت از فلسطین بود


ونس: مذاکرات فنی در هفته‌ها و روزهای آتی ادامه خواهد یافت


گزارش ویژه العالم از واکنش‌های بین المللی به تفاهمنامه ایران و آمریکا/"اسرائیل" بازنده بزرگ+فیلم