جزئیات جدید از حمله به پایگاه نظامی العند در جنوب یمن

جزئیات جدید از حمله به پایگاه نظامی العند در جنوب یمن
يکشنبه 7 شهريور 1400 - 19:03

عبدالرحمن الحاج خبرنگار شبکه العالم در استان تعز یمن به نقل از منابع اولیه از کشته شدن 35 نفر و زخمی شدن بیش از 60 نفر از جمله برخی افسران و فرماندهان میدانی یگان ویژه نیروهای جنوب در ساحل غربی خبر داد.

العالم یمن

خبرنگار شبکه العالم در گفت وگوی مستقیم با شبکه العالم گفت : صبح امروز حمله بالستیکی به تجمع نیروهای متجاوز در پایگاه العند صورت گرفت و همه موشک ها به مواضع پایگاه العند و تجمعات سربازان اصابت کرد.

وی افزود: این حمله موشکی به کشته شدن شمار زیادی سرباز منجر شد اما تاکنون آمار دقیقی اعلام نشده و با وجود انتقال اجساد با امبولانس ها هنوز حجم کشته ها مشخص نشده است .

پایگاه نظامی العند در استان لحج واقع در جنوب یمن مورد بمباران موشکی قرار گرفت که به کشته و زخمی شدن مزدوران متجاوز منجر شد.

برخی منابع پزشکی استان لحج (شمال عدن ) از افزایش شمار کشته ها به 15 نفر از مبارزین و سرکردگان مزدور متجاوز و بیش از 30 زخمی خبر داد این در حالی است که هنوز برخی نیز مفقود هستند .این منابع از انتقال زخمی ها و کشته ها به بیمارستان های شهر عدن واقع در جنوب خبر می دهند.

برخی منابع پزشکی لحج از افزایش شمار کشته ها به 30 نفر و زخمی ها به 60 نفر خبر دادند.خبرگزاری رویترز نیز به نقل از محمد النقیب سخنگوی موسوم به نیروهای مسلح جنوب نیز کشته ها را 30 و زخمی ها را 60 نفر اعلام کرد.

این منابع احتمال می دهند دو حمله موشکی ازمنطقه الحوبان در استان تعز و یک پهپاد بمب گذاری شده ، پادگان نظامی موسوم به یگان ویزه سوم (شبه نظامیان مزدور متجاوز )که در مرکز پایگاه بود را هدف قرار داده است .

پربیننده ترین خبرها