خوشحالی فلسطینی ها از هلاکت تک تیرانداز صهیونیستی

خوشحالی فلسطینی ها از هلاکت تک تیرانداز صهیونیستی
سه شنبه 9 شهريور 1400 - 12:15

به دنبال هلاکت تک تیرانداز صهیونیستی با گلوله مستقیم مبارز فلسطینی در مرزهای غزه در عملیاتی قهرمانانه که به ثبت تاریخ و لنزهای دوربین ها رسید، موجی از شادی در شبکه های اجتماعی فلسطین،دنیای عرب و اسلام مانند خیابان های نوار غزه پیچید.

العالمداغهای مجازی

بیمارستان سوروکا در فلسطین اشغالی عصر دوشنبه از کشته شدن سرباز صهیونیستی که یک هفته پیش زخمی شده بود ،خبر داد.

سخنگوی بیمارستان اعلام کرد:" بارئیل شموئیلی یکی از سربازان گارد مرزی که حدود یک هفته پیش پس از اصابت گلوله به سرش در مرزهای نوار غزه زخمی شده بود، فوت کرد."

به محض انتشار این خبر توییت های شادی و تبریک در شبکه های اجتماعی ازهلاکت سرباز صهیونیستی که کودکان و جوانان نوار غزه را هدف قرار می داد، منتشر شد و از اقدام قهرمانانه جوان فلسطینی قدردانی و بر پایبندی به راه مقاومت برای آزادسازی سرزمین از چنگ اشغالگران صهیونیستی و لغو محاصره نواره غزه و ادامه جهاد تا آزادسازی کامل تاکید کردند.

همانگونه که موج شادی در شبکه های اجتماعی منتشر شد خیابان های غزه نیز رنگ شادی به خود گرفت و مردم غزه به مناسبت جشن کشته شدن تک تیراندازی که کودکان فلسطینی را در مرزهای غزه می کشت، شیرینی توزیع و تاکید کردند ساکنان غزه از مقاومت فلسطین که ملت را سربلند و سرکردگان رژیم صهیونیستی و سربازان ترسویش را خار کرده می ایستند.

فعالان شبکه های اجتماعی نیز بخشی از ویدئوی مربوط به زخمی شدن سرباز صهیونیستی در نقطه صفر مرزی را در حالی که از پشت دیواری به تظاهرکنندگان فلسطنیی از سوراخ دیواری در شرق غزه شلیک می کرد و برخورد ناگهانی یک گلوله به وی منتشر کردند.

این ویدئو،تلاش جوانان فلسطینی برای کشیدن اسلحه این سرباز صهیونیستی ایستاده در پشت دیوار حد فاصل شرق غزه را نشان می دهد که ناگهان جوانی فلسطینی به سرعت سر تفنگش را وارد سوراخ کرده و مستقمیا به وی شلیک می کند. پس از آن نیز رسانه های دشمن صهیونیستی از زخمی شدن شدید این سرباز اسرائیلی از یگان مستعربین وابسته به نیروهای گارد مرزی ناشی ازتیراندازی در دیوارهای مرزی اسرائیل و نوار غزه خبر دادند.

این سرباز صهیونیستی تا بن دندان مسلح از ترس جوانان فلسطینی بی سلاح تجمع کرده برای تظاهرات گسترده نزدیک دیوار حد فاصل شرق نوار غزه پس از پایان مراسم گروههای فلسطینی در 52 امین سالروز آتش زدن مسجد الاقصی مبارک و در اعتراض به محاصره بی وقفه نوار غزه توسط اسرائیل ، پشت دیواری پناه گرفته بود.

فعالان و کاربران شبکه های اجتماعی و رسانه های فلسطینی بخش هایی از تصاویر پخش کردن شیرینی توسط فلسطینی ها در خیابان برای ابراز شادی از هلاکت این سرباز صهیونیستی را منتشر کردند .

پربیننده ترین خبرها