امیرعبداللهیان: کار با همسایگان اولویت دولت سیزدهم است

امیرعبداللهیان: کار با همسایگان اولویت دولت سیزدهم است
چهارشنبه 10 شهريور 1400 - 02:41

وزیر امور خارجه ایران در توئیتی با اشاره به ملاقاتش با نخست وزیر امارات در حاشیه نشست بغداد، با بیان این که ایران و امارات می توانند در مسیر همکاری و تحقق سیاست و دیپلماسی همسایگی گام های بلندی بردارند، نوشت: کار با همسایگان اولویت دولت سیزدهم است.

العالم-ایران

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در یک رشته توئیت درباره ملاقاتش با نخست وزیر امارات عربی متحده در حاشیه نشست بغداد نوشت: در حاشیه اجلاس همکاری و مشارکت در بغداد، گفتگوی مثبت و صمیمانه ای با شیخ محمد بن راشد نخست وزیر امارات عربی متحده داشتم.

وی افزود: ایران و امارات می توانند در مسیر همکاری و تحقق سیاست و دیپلماسی همسایگی گام های بلندی بردارند.

امیرعبداللهیان اضافه کرد: در این گفتگو از نیات مثبت و اراده رهبران دو کشور برای تحکیم مناسبات سخن گفتیم و بر روابط برادرانه دو کشور تاکید کردیم.

وزیر خارجه خاطرنشان کرد: ما برای پیشبرد مناسبات فیمابین و تحقق همکاری های منطقه ای، با همسایگان مشورت، همدلی و همکاری می کنیم. کار با همسایگان اولویت دولت سیزدهم است.

به گزارش فارس، نشست منطقه ای حمایت از عراق روز شنبه ششم شهریور در بغداد برگزار و حسین امیرعبداللهیان در این نشست شرکت و ضمن ایراد سخنرانی با تعدادی از مقامات شرکت کننده و مقامات عراقی دیدار و گفت و گو کرد.

پربیننده ترین خبرها