رئیسی در سفری اعلام نشده وارد استان سیستان و بلوچستان شد

رئیسی در سفری اعلام نشده وارد استان سیستان و بلوچستان شد
پنج‌شنبه 11 شهريور 1400 - 18:29

آیت الله سیّد ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، عصر امروز در سفری سرزده به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد.

العالم - ایران

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، که دقایقی پیش همراه جمعی از اعضای کابینه سیزدهم از جمله وزرای نیرو، کشور، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان و رییس سازمان برنامه و بودجه که رییس جمهور را در نخستین سفر استانی همراهی می‌کنند، وارد فرودگاه کنارک شده است در بدو ورود به چابهار گفت: سفر‌های استانی برای آشنایی با مشکلات مردم و رفع آن‌ها بویژه فقرا و محرومین، شناخت ظرفیت‌های اقتصادی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم است.

رئیس جمهور افزود: پس از انقلاب کار‌های بسیاری در استان سیستان و بلوچستان صورت گرفته است، اما نسبت به آنچه که باید انجام شود فاصله دارد، زیرا این استان، یکی از استان‌های مهم کشور محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: امیدواریم با همکاری مردم، کارآفرینان و جوانان استان، گام‌های مهمی برای رفع مشکلات بیکاری، رونق تولید و ایجاد اشتغال و مسائل فرهنگی این استان برداشته شود.

این استان دارای محرومیت‌های بسیاری دارد که امیدواریم این محرومیت‌ها زدوده شود و با پیگیری دولت و سفر به این استان امیدواریم گام‌های جدیدی بتوانیم برداریم.

سفر سرزده رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان

رئیسی که صبح جمعه هفته قبل به صورت سرزده به استان خوزستان سفر کرده بود، در کم تر از یک هفته دومین سفر استانی خود را انجام داد.

پربیننده ترین خبرها