هشدار های رژیم صهیونیستی به دولت بایدن درباره مصر و عربستان

هشدار های رژیم صهیونیستی به دولت بایدن درباره مصر و عربستان
پنج‌شنبه 11 شهريور 1400 - 19:59

رسانه های اسراییلی تاکید کردند که کابینه رژیم صهیونیستی بارها به دولت بایدن درباره سیاست هایش در قبال مصر و عربستان هشدار داده است.

العالم ـ فلسطین اشغالی

روزنامه "تایمز اوف اسراییل" امروز پنجشنبه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که مسئولان اسراییلی بارها دولت آمریکا را از زیاده روی در انتقاد از دولت مصر و عربستان برحذر کردند. زیرا بایدن پس از به قدرت رسیدن، اعلام کرد که می خواهد به پرونده حقوق بشر در سیاست خارجی اش اولویت بخشد.

این روزنامه افزود: این هشدارها به سبب ترس و نگرانی "اسراییل" از اینکه مبادا این انتقادات سبب شود تا قاهره و ر یاض به دنبال کسب کمک و حمایت از مکانی دیگر باشند و به دشمنان امریکا مانند ایران و چین و روسیه نزدیک شوند.

روزنامه یادشده تصریح کرد: ترس و نگرانی های اسراییلی ها در مناسبت های متعدد به دولت آمریکا منتقل شد؛ اما احتمال می رود که این مساله در نشست هفته گذشته بایدن و بنت در واشنگتن مطرح نشده است.

روزنامه اسراییلی از خرسندی و رضایت طرف اسراییلی از شیوه فعلی واشنگتن در خصوص این مساله خبر داد و تاکید کرد که دولت بایدن تا این لحظه از "زیر و رو کردن کامل روابط آمریکا با قاهره و ریاض" امتناع کرده است.

پربیننده ترین خبرها