اختصاصی العالم| رسوایی امنیتی بزرگ برای صهیونیست ها/ جزئیاتی درباره فرار 6 اسیر فلسطینی از زندان جلبوع

دوشنبه 15 شهريور 1400 - 12:25

خبرنگار شبکه العالم اعلام کرد که 6 اسیر فلسطینی با حفر تونلی در زندان جلبوع در شمال فلسطین اشغالی موفق به فرار از این زندان اسرائیلی شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

خضر شاهین اعلام کرد : اسرای فلسطینی که با ابزار آلات ساده تونلی را در زندان جلبوع حفر کرده بودند، ساعت 3 بامداد به وقت محلی از این زندان فرار کردند.

خبرنگار العالم افزود: شهرک نشینان اسرائیلی به پلیس درباره آنچه وجود چند دزد در منطقه خود خوانده بودند، شکایت کردند ولی پلیس این شکایت را پیگیری نکرد و همین امر فرصت کافی را به اسرای فلسطینی برای دور شدن از محدوده زندان داد.

خبرنگار العالم گفت : منابع امنیتی اسرائیلی معتقدند که اسرای فراری به سوی کرانه باختری رود اردن خصوصاً اردوگاه آوارگان جنین در شمال کرانه باختری رفته اند و به همین دلیل ارتش نیروهای نظامی زیادی را به این بخش از کرانه باختری ارسال کرده است.

اسرائیل از چند بالگرد هم برای یافتن اسرای فراری استفاده کرده است و وضعیت آماده باش را در مناطق مختلف فلسطین اشغالی خصوصاً منطقه بیسان کرده است.

خبرنگار العالم اعلام کرد : رژیم اشغالگر صهیونیستی فرار اسرای فلسطینی را یک رسوایی امنیتی بسیار بزرگ برای خود می داند زیرا تاکنون مدعی بود که زندان جلبوع تحت حفاظت شدید امنیتی است ولی فرار اسرای فلسطینی ضربه سیاسی ، نظامی، امنیتی و رسانه ای بزرگی به این رژیم وارد کرد.

رسانه های اسرائیلی به نقل از منابعی در پلیس اسرائیل اعلام کردند که اسرای فراری شامل 5 عضو جنبش جهاد اسلامی و یک عضو جنبش فتح هستند.

گفته می شود که اسرای فلسطینی تونلی در زندان جلبوع حفر کرده بودند و ساعت 4 بامداد از این زندان اسرائیلی فرار کردند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها