آیا اسرائیل عملیاتی را در جنین برای یافتن اسرای فراری اجراء می کند؟

 آیا اسرائیل عملیاتی را در جنین برای یافتن اسرای فراری اجراء می کند؟
دوشنبه 15 شهريور 1400 - 14:48

عصمت منصور کارشناس مسائل اسرائیل در رام الله هشدار داد که اسرائیل احتمالاً عملیاتی را برای یافتن اسرای فراری اجراء خواهد کرد که این امر مشکلات جدیدی را درپی خواهد داشت زیرا اسرائیل از چند ماه گذشته دچار رسوایی های اطلاعاتی و استراتژیکی شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

منصور در واکنش به خبر فرار شش اسیر فلسطینی از زندان جلبوع در شمال فلسطین اشغالی گفت : شاید اسرای فلسطینی به شهر جنین پناه برده باشند زیرا در این شهر اسلحه زیادی وجود دارد و جوانانش مبارزان سرسختی هستند و احتمالاً رژیم صهیونیستی درصدد حمله به این شهر باشد.

منصور افزود : اسرائیل فرار اسرای فلسطینی را جنگ زندان ها نامیده است که این امر بیانگر رسوایی امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل است .

منصور اعلام کرد : زندان جلبوع به علت تدابیر امنیتی شدیدش معروف به «گاو صندوق» است.

منصور گفت : فرار از زندان جلبوع اقدامی بی سابقه بود که دستاوردی برای فلسطینی ها محسوب می شود . این فرار باعث برکناری تعدادی از مسئولان اسرائیل خواهد شد.

مسئولان رژیم اشغالگر صهیونیستی امروز دوشنبه اعلام کردند که شش اسیر فلسطینی وابسته به جنبش جهاد اسلامی و جنبش فتح بامداد امروز از زندان جلبوع در نزدیکی منطقه بیسان در شمال فلسطین اشغالی فرار کردند.

سازمان زندان های اسرائیل اعلام کرد که اسرای فلسطینی با حفر تونل از زندان فرار کردند که 5 نفر از آنها عضو جنبش جهاد اسلامی هستند و ششمین نفر به نام زکریا الزبیدی فرمانده گردان های شهدای الاقصی در جنین و یکی از مسئولان سابق جنبش فتح است.
رژیم صهیونیستی پس از فراری اسرای فلسطینی وضعیت فوق العاده اعلام کرده است و با استفاده از بالگردها درپی یافتن آنها است و رسانه های اسرائیلی اعلام می کنند که اسرای فراری شاید عملیاتی را در فلسطین اشغالی اجراء کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها