گزارش العالم از آخرین جزئیات فرار اسیران فلسطینی از زندان رژیم صهیونیستی

گزارش العالم از آخرین جزئیات فرار اسیران فلسطینی از زندان رژیم صهیونیستی
دوشنبه 15 شهريور 1400 - 17:17

خبرنگار العالم در رام‌الله گزارش داد، در حالی‌که شمار زیادی از نیروهای ارتش اسرائیل در تعطیلات یکی از اعیادشان به‌سر می‌بردند، ولی این رژیم به دنبال فرار 6 تن از اسیران فلسطینی از زندان "جلبوع"، نیروهای نخبه ارتش را فراخواند.

العالم- فلسطین اشغالی

"فارس الصرفندی" خبرنگار العالم در رام‌الله گزارش داد، به دنبال فرار 6 تن از اسیران فلسطینی از زندان جلبوع، نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در حال آماده‌باش و همچنین جست‌وجوی این اسیران هستند.

خبرنگار العالم با اشاره به تبادل اتهامات در میان فرماندهان ارتش اسرائیل درخصوص فرار این اسیران، افزود "نفتالی بنت" نخست‌وزیر نیز در واکنش به این حادثه گفته است: "سیستم امنیتی اسرائیل طی سال‌های گذشته دچار بحران بزرگی شده است."

مقام‌های اسرائیلی همچنین اسامی این اسیران فلسطینیِ فراری را منتشر کردند که به این شرح است: "مناضل نفیعات"، "محمد قاسم"، یعقوب محمود"، "محمود عبدالله" از اعضای جنبش جهاد اسلامی، و "زکریا الزبیدی: فرمانده گردان‌های شهدای الاقصی در منطقه "جنین"، که اسرائیل او را به دست داشتن در حمله به مقر حزب "لیکود" در شهر "بیسان" در سال 2002 متهم کرده است.

به رغم اینکه زندان جلبوع فوق‌امنیتی است ولی اسیران فلسطینی موفق شده‌اند با حفر تونلی از سلول خود، فرار کند. رژیم صهیونیستی نیز به کمک بالگردها عملیات گسترده‌‌ای را برای شناسایی آنها آغاز کرده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها