کاربران توییتر هشتگ "غزه زیر بمباران" را منتشر کردند

کاربران توییتر هشتگ
دوشنبه 22 شهريور 1400 - 19:44

رژیم صهیونیستی همچنان مواضع جناح های مقاومت در نوار غزه را مورد هدف قرار می دهد. در همین زمان مناطق مختلف کرانه غربی شاهد اعتصاب عمومی مردم در همدلی با اسرای فلسطینی است که در زندان های رژیم صهیونیستی مورد تعرض و شکنجه قرار می گیرند.

العالم-داغ های مجازی

کاربران توییتر در جهان عرب هشتگ "غزه زیر بمباران" را منتشر کردند و حمایت خود از قضیه اسرای فلسطینی در زندان های صهیونیستی را تجدید نمودند. آنها سکوت بین المللی در مقابل حملات پی در پی رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کردند.

کاربران در توییت های خود مقاومت فلسطین را اولین خط دفاعی امت و در عمق استراتژیک قضیه فلسطین دانستند. آنها ضمن انتقاد از خیانت حکام عرب تاکید کردند که اگر شخص عاقلی بر ما حکومت کند، تا جایی که بتواند از ما حمایت خواهد کرد.

برخی کاربران نوشتند:" هرچقدر می خواهید غزه را بمباران کنید. یک سرباز صهیونیست هم نمی تواند با یا بدون حمایت حتی یک متر به خاک غزه وارد شود. غزه همواره در سختی ها سینه سپر می کند تا قدرت مقاومت در مقابله با رژیم اشغالگر را نشان دهد".

گفتنی است که جنگنده های رژیم صهیونیستی با سه موشک موضعی در شرق اردوگاه البریج در وسط نوار غزه را مورد حمله قرار دادند. این حمله به ویرانی مکان و آسیب دیدن ساختمان های مدنی مجاور منجر شد.

علاوه بر آن، جنگنده های "اف 16" با 6 موشک موضعی دیگر در راه ساحلی غرب شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند و این مکان را ویران کردند. ساختمان های نزدیک به این محل نیز آسیب دید.

این حملات علیه موضعی در غرب شهر خان یونس نیز صورت گرفت.

پربیننده ترین خبرها