سید حسن نصرالله به حق، به وعده خود وفا کرد

سید حسن نصرالله به حق، به وعده خود وفا کرد
سه شنبه 23 شهريور 1400 - 15:00

صبح امروز هشتگ هایی در لبنان ترند شدند که اغلب مربوط به کشتی حامل مازوتی هستند که به سواحل سوریه رسیده است یا مربوط به وفای به عهد سید حسن نصر الله است و برخی هشتگ های دیگری از جمله: "#سيد_من_وعد_ووفى" ووسم "#سفينه_الوعد_الصادق" ووسم "#وحدُه_سيد_الحق_والحقيقة" وايضا وسم "#نصرالله" ووسم "#حزب_الله".

العالم - داغ های مجازی

همانطور که می دانیم رنج بزرگی به دلیل بحرانهای اقتصادی، سیاسی و معیشتی گریبانگیر ملت لبنان شده است. کمبود سوخت، قطع برق در اغلب ساعات شبانه روز و بحران بنزین از جمله مصادیق این رنج بزرگ هستند.

در جنوب لبنان اغلب پمپ بنزین ها در منطقه صیدا به بهانه عدم دریافت سوخت از شرکت های توزیع کننده دست از کار کشیده اند که این خود باعث تشدید بحران و افزایش نرخ بنزین و مازوت در بازار سیاه شده است. در این میان، آشفتگی بازار سوخت و طمع مالکان پمپ بنزین ها برای کسب سود بیشتر، مزید بر علت شده است.

فقدان سوخت در برخی مناطق لبنان باعث بالا رفتن هزینه ها از جمله کرایه تاکسی تا سقف 500 هزار لیره لبنانی شده است.

برخی منابع می گویند ریاض سلامه، رئیس بانک مرکزی لبنان ادعا کرده است که 200 میلیون دلاری که برای وارد کردن سوخت با نرخ هر دلار 8000 لیره تخصیص یافته بود، به پایان رسیده است.

در اینجا به ذکر مهمترین توییت های شهروندان لبنانی درباره این موضوعات می پردازیم:

کاربری با عنوان اللبناني (محمد حسين - Mohammad Hussein) گفته است: خداوند پس از هر سختی، آسانی قرار می دهد.. و این نتیجه صبر و حسن درایت است.. اعتماد ما به تو چندین برابر شده است و یقین داریم که خداوند با بخشیدن تو به ما، بر ما منت گذاشته است

کاربری دیگری با عنوان (روان) نوشت: "هر بار که چالش های پیش روی ما بیشتر می شود، امید و اطمینان ما هم به تو بیشتر می شود چون تو نه تنها به وعده وفا می کنی بلکه همیشه به همه جهانیان ثابت کرده ای که ما از همه قویتریم و هیچ حمله اقتصادی یا نظامی نمی تواند ما را از پای درآورد".

خانم جولیز – JULEZ فعال لبنانی هم با انتشار ویدیویی با عنوان "ای روح من چقدر تو گرانبهایی نوشت سید به وعده وفا کرد."

سید حقی که به وعده وفا کرد

پربیننده ترین خبرها