وقاحت آل خلیفه تمامی ندارد!

وقاحت آل خلیفه تمامی ندارد!
سه شنبه 23 شهريور 1400 - 23:03

حکومت بحرین به سقوط اخلاقی خود به پست ترین و پلیدترین حالت ممکن ادامه می دهد.

العالم-کشکول

این نظام به مجازات مخالفان خود و منع آنها از ساده ترین حقوقشان هم قانع نیست، بلکه برای اهانت به مردم خود و تلاش برای تضعیف باورهایشان، دست به عادی سازی با رژیم صهیونیستی می زند و با این کار نمک بر زخم همه مسلمانان جهان می پاشد.

سفیر بحرین در تل آویو اندکی پیش از دریافت استوارنامه خود با وقاحتی تمام عیار اعلام کرد که به اقدام شجاعانه حاکمان کشورش افتخار می کند و استوارنامه خود را به عنوان سفیر بحرین به "دولت اسرائیل" تقدیم خواهد کرد. او با اشاره به عادی سازی ننگین بحرین با رژیم اشغالگر، یادآوری کرد که امروز مصادف با اولین سالگرد امضای پیمان ابراهیم است.

سقوط اخلاقی خالد یوسف الجلاهمه سفیر بحرین امری ناگهانی نبود، بلکه کمتر از سه هفته پیش خالد بن احمد آل خلیفه مشاور دیپلماتیک پادشاه بحرین و وزیر خارجه سابق این حکومت، اقدام به انتشار عکس هایی کرد که نشان می داد پس از 74 سال تعطیلی کنیسه یهودیان در منامه، یهودیان بحرین به طور علنی درحال اجرای مراسم مذهبی خود در این کنیسه بودند.

مشکل اینجا نیست که دولت بحرین 159 هزار دلار از خزانه خود را صرف تعمیر این کنیسه کرد تا 50 یهودی بحرین در آن به انجام آیین های مذهبی بپردازند، بلکه اشکال اینجاست که منامه صدها هزار بحرینی را از برپایی مراسم عاشورا و عزای امام حسین (ع) منع می کند و حتی دست به ویران کردن مساجد آنها می زند و میدان تاریخی لولو را صرفا به این دلیل که محل تجمع معترضین است، تخریب می کند.

اشکال در اینجاست که آل خلیفه هرآنچه انجام می دهد در انتقام جویی از مردم بحرین است، آن هم به جرم اینکه حقوق خود را مطالبه کرده اند. حکومت بحرین می خواهد به آنها بگوید شما اسیرانی در چنگ ما هستید که هیچ حقی ندارید و 50 یهودی از هزاران تن از شما مهم ترند.

وقاحت و بلاهت این نظام از حد گذشته است، آنقدر که از خشمگین کردن تمام مسلمانان جهان هیچ ابایی ندارد و به ملت خود نیز صرفا به دلیل مسلمان بودنشان -نه مخالفت یا آزادی طلبی-، آزار می رساند و احساسات آنها را جریحه دار می کند.

تاریخ این نظام را تازیانه خواهد زد و حماقت هایش را نخواهد بخشید. نام این حکومت در زمره کسانی ثبت خواهد شد که به مسلمانان و قضیه فلسطین از پشت خنجر زدند و ملت خود را تنها بخاطر اعتقاداتشان آزار دادند.

پربیننده ترین خبرها