تشکر خالصانه لبنانی‌ها از ایران و سوریه

تشکر خالصانه لبنانی‌ها از ایران و سوریه
چهارشنبه 24 شهريور 1400 - 20:38

لبنانی‌ها و دیگر ملت‌های حامی مقاومت کمپینی را در حمایت از استراتژی محور مقاومت، که مبتنی بر کمک‌رسانی به یکدیگر جهت تقویت موقعیت‌شان در جنگ علیه تروریسم تکفیری و استکبار جهانی است، راه انداخته‌اند.

العالم- داغ‌های مجازی

لبنانی برای اعلام تشکر و قدردانی‌شان از دولت‌ها و ملت‌های ایران و سوریه به خاطر کمک سوختی به لبنان، هشتگ «متشکریم ایران، متشکریم سوریه» ایجاد و تأکید کرده‌اند بی‌سابقه نیست که یک کشور به رغم تحمل محاصره اقتصادی، همچنان از قضایا و ملت‌های منطقه حمایت کند.

فعالان مجازی در لبنان تأکید کرده‌اند، ایرانِ اسلامی و سوریه‌ در ارسال کمک‌ها به لبنان هیچ‌گونه کوتاهی نکرده‌اند؛ چرا که امروز می‌بینیم معادله کشتی‌های ایرانیِ حامل نفت به لبنان، که از طریق سوریه می‌گذرد، پیامدهای محاصره ظالمانه آمریکا را کاهش داده است.

نیروهای مقاوم و آزاده لبنان نیز در توییت‌های نوشته‌اند: "یک دوست همیشه در مواقع تنگدستی و مشکلات ظاهر می‌شود و در هر ناراحتی که به آن دچار شدیم، شما را یافتیم. تشکر می‌کنیم؛ زیرا شما از دو گزینه لغو محاصره‌تان در برابر دست کشیدن از ما، کمک به ما را انتخاب کردیم و به ما از پشت خنجر نزدید. اصول و آرمان‌تان را فدای رضایت بین‌المللی و آمریکا نکرده‌اید و به یاری ما شتافتید."

کارشناسان سیاسی افزودند: "اولین کشتی وارد شد و در سواحل سوریه بر پیکر قیصر آمریکا چنگ انداخت و با نفط ایران، کارت‌های آمریکا را به آتش کشید که بر روی آنها سناریوی ویران کردن لبنان نوشته شده بود."

کاربری به اسم "سالی علاء‌الدین" نوشته است: "شما برای لبنان به مثابه قلب و رگ حیات‌بخش هستید. (#متشکریم ایران، متشکریم سوریه").

"RORA ALHAJI" نیز نوشته است: "هر روز و در تمام سختی‌ها تهران و همچنین دمشق ثابت می‌کند که از صمیم قلب از لبنان و ملت لبنان حمایت می‌کنند."

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها