به دنبال دستگیری آخرین اسرای فلسینی تونل آزادی صورت گرفت؛

آماده باش رژیم صهیونیستی از ترس حمایت موشکی مقاومت از اسرای فلسطینی

آماده باش رژیم صهیونیستی از ترس حمایت موشکی مقاومت از اسرای فلسطینی
يکشنبه 28 شهريور 1400 - 11:43

ارتش رژیم صهیونیستی در حالی دو اسیر دیگر فلسطینی باقی‌مانده از میان شش اسیری که با حفر تونلی از زندان فوق‌امنیتی "جلبوع" فرار کرده بودند را دستگیر کرد، که از ترس پاسخ احتمالی مقاومت در نوار غزه، سامانه‌های "گنبد آهنین" خود را به حال آماده‌باش درآورده است.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، نیروهای رژیم صهیونیستی بامداد امروز (یکشنبه) أیهم کممجی و مناضل نفیعات، دو اسیر فلسطینی باقیمانده از شش اسیر عملیات جلبوع را در محله جنین بازداشت کردند. طبق اعلام منابع رسانه‌ای، این دو اسیر در نتیجه عملیات امنیتی اسرائیل در جنین دستگیر شدند.

رسانه‌های رژیم اسرائیل از جمله روزنامه «جروزالم پست» گزارش دادند که دو اسیر فلسطینی باقی‌مانده از جمع شش اسیری که با حفر تونل از زندان جلبوع فرار کرده بودند، توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شدند.

رادیو ارتش اشغالگر خاطرنشان کرد که به دنبال دستگیری این دو اسیر در جنین، ارتش اسرائیل از بیم موشک‌های جهاد اسلامی سامانه‌های گنبد آهنین را در حالت آماده‌باش قرار داده است.

پیشتر رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند٬ در جریان عملیات بازداشت این دو اسیر درگیری با نیروهای ویژه اسرائیل روی داده و صدای تیراندازی شنیده شده است. اما تاکنون گزارشی درباره تلفات چنین درگیری منتشر نشده است.

پربیننده ترین خبرها