اسرایی که لرزه بر اندام صهیونیست ها انداختند!

اسرایی که لرزه بر اندام صهیونیست ها انداختند!
يکشنبه 28 شهريور 1400 - 16:26

رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دو اسیر فراری از زندان جلبوع به نام های ایهم کممجی و مناضل نفیعات را پس از درگیری با جوانان شهر جنین بازداشت کرده است.

العالم – کشکول

دشمن آنقدر از رزمندگان فلسطینی می ترسد که برای مقابله با هر نوع شلیک موشک از نوار غزه به خاطر بازداشت مجدد این اسرای فلسطین، سامانه پدافندی گنبد آهنین را به حال آماده باش درآورده است.

فواد کممجی پدر ایهم گفت که پسرش به وی گفته فقط برای این خود را تسلیم نیروهای صهیونیستی می کند که مانع کشته شدن اشخاصی شود که در منزلی که در آن ساکن است، حضور داشتند، موضوعی که نشان داد وی چقدر انسان است و برای حفظ زندگی فلسطینیان در برابر ددمنشی و جنایتکاری رژیم صهیونیستی می کوشد.

حازم قاسم سخنگوی حماس نیز گفت که این اسرا ثابت کردند که رزمنده فلسطینی می تواند هر کاری انجام دهد و دشمن و سامانه امنیتی اش چقدر در برابر پایداری رزمندگان فلسطینی ناپایدار و ضعیفند.

وی تاکید کرد که تلاش برای آزادی اسرای فلسطینی از زندان های صهیونیستی در راس اولویت های مقاومت است.

این اسرا از زندان جلبوع فرار کردند که به خاطر سیستم های قوی امنیتی به گاوصندوق معروف است و دشمن فکر می کرد هیچ اسیری قادر به قرار از آن نیست اما رزمندگان مقاومت با حفر تونل از آن گریختند.

در این میان گروه های فلسطینی با اعلام حمایت از اسرای مقاومت به ویژه این 6 نفر، دشمن را مسئول حفظ زندگی آنان دانسته و تهدید کردند که در صورت بروز هر نوع خطری برای این اشخاص، جنگ با دشمن صهیونیستی را آغاز خواهند کرد، اهالی غزه نیز با برپایی راهپیمایی حمایتشان را از این اسرای شجاع اعلام کردند، چرا که اسرای مزبور چه وقتی فرار کردند و چه وقتی مجددا بازداشت شدند، کیان دشمن را لرزاندند و مانند ایهم ثابت کردند که آنچه برایشان مهم است، اصول انسانی و اخلاقی و حفظ زندگی مردم فلسطین است.

پربیننده ترین خبرها