نفتالی بنت: فرار اسرای فلسطینی نشان از ضعف شدید اطلاعاتی و عملیاتی بود

نفتالی بنت: فرار اسرای فلسطینی نشان از ضعف شدید اطلاعاتی و عملیاتی بود
يکشنبه 28 شهريور 1400 - 18:13

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که موفقیت اسرای فلسطینی برای فرار از زندان جلبوع یک خلل و ضعف امنیتی و نظامی برای این رژیم بود.

العالم - فلسطین اشغالی

«نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) اذعان کرد که فرار شش آزاده فلسطینی از زندان، ناکارآمدی اطلاعاتی و نظامی این رژیم را بر ملا کرد.

بنت که در مراسم یادبود کشته شدگان جنگ ۱۹۷۳ سخنرانی می‌کرد، گفت که موضوع اسرای فراری با دستگیری تمامی آن‌ها پایان یافت و آن‌ها به زندان بازگشتند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد که عملیات دستگیری اسرا سریع و با هماهنگی میان سازمان امنیت شاباک، پلیس و ارتش رژیم صهیونیستی بود.

بامداد امروز رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند در جریان حمله نظامیان این رژیم به شهر جنین، دو اسیر فلسطینی باقی‌مانده از شش اسیر آزاده از زندان جلبوع، بازداشت شدند.

شبکه «قدس نیوز» نیز گزارش داد که دو اسیر فلسطینی بازداشت شده، «ایهم کممجی» و «مناضل انفیعات» هستند که سیزده روز قبل به همراه چهار نفر دیگر از زندان فوق امنیتی جلبوع فرار کرده بودند.

شش اسیر فلسطینی پانزدهم شهریور موفق شدند از طریق حفر تونل در زندان فوق امنیتی جلبوع واقع در شمال فلسطین اشغالی، از زندان فرار کنند. رژیم صهیونیستی از همان ساعات اولیه جستجو برای پیدا کردن این اسرا را آغاز کرد و بنا به گزارش‌ها بیش از ۳۰ میلیون دلار برای این عملیات جستجو خرج کرد.

پربیننده ترین خبرها