جهاد اسلامی: شش اسیر زندان جلبوع در اولویت تبادل اسرا هستند

جهاد اسلامی: شش اسیر زندان جلبوع در اولویت تبادل اسرا هستند
سه شنبه 30 شهريور 1400 - 17:44

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه شش اسیر زندان جلبوع تحت شدیدترین جنایت‌های غیرانسانی قرار دارند، تأکید کرد که آزادی این اسرا در اولویت ماست.

العالم - فلسطین اشغالی

«احمد المدلل» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه شش اسیر زندان جلبوع تحت شدیدترین جنایت‌های غیرانسانی قرار دارند، تأکید کرد که پیام دبیرکل این جنبش کاملا روشن بود و این جنبش گزینه‌های متعددی در اختیار دارد.

المدلل افزود که دشمن صهیونیستی از جدی بودن هشدارهای جهاد اسلامی درباره عواقب هر گونه آسیب به جان و سلامت اسرا مطلع است.

طبق گزارش وبگاه «النشره»، این رهبر جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد که نبرد بین این جنبش و دشمن صهیونیستی ادامه دارد اما آزادسازی این اسرا در رأس اولویت نتایج این نبرد قرار دارد همچنانکه مقاومت از هیچ راه و تلاشی برای اعمال فشار جهت آزادسازی این قهرمانان دریغ نخواهد کرد.

وی گفت که جهاد اسلامی از تجربه زیادی در زمینه عملیات‌های تبادل اسرا برخوردار است و مقاومت فلسطین نیز به هماهنگی مستمر نیاز دارد و توافق بین گروه‌های مقاومت در این زمینه وجود دارد.

المدلل تأکید کرد که اظهارات سخنگوی گردان‌های القسام نیز پیامی به جهانیان بود مبنی بر اینکه شش اسیر زندان جلبوع در اولویت هر گونه تبادل اسرای آتی قرار دارند همچنانکه جهاد اسلامی طرح‌های نظامی و ربایش نظامیان صهیونیست را در اختیار دارد زیرا نبرد و میدان باز است.

شش اسیر فلسطینی اخیرا موفق شدند از زندان فوق امنیتی جلبوع در شمال فلسطین اشغالی فرار کنند. این شش نفر به نام‌های «زکریا الزبیدی»، یعقوب نفیعات، محمود عارضه، «یعقوب قدری»، «أیهم کمامجی» و محمد عارضه بار دیگر توسط رژیم صهیونیستی بازداشت شده و به اسارت گرفته شدند.

پربیننده ترین خبرها