درگیری‌های جنین و قدس.. موشک‌های مقاومت آماده شلیک

درگیری‌های جنین و قدس.. موشک‌های مقاومت آماده شلیک
يکشنبه 4 مهر 1400 - 21:06

با افزایش روند حوادث بین المللی وانتشار اخبار تونس تا مغرب، الجزائر، افغانستان و دیگر کشورهای منطقه اشغالگران صهیونیستی حملات جنایتکارانه خود علیه فلسطینی ها را شدت بخشیدند و اراضی فلسطینی نیز شاهد جنایت های اشغالگران در حق فلسطینی ها در شهر قدس و کرانه باختری است.

العالم درگوشی

اشغالگران که در دنیا فقط به عملیات جنایتکارانه علیه فلسطینی ها مشهور هستند صبح امروز یکشنبه اقدامات خصمانه ای در شهر قدس و کرانه باختری انجام دادند. وزارت بهداشت فلسطین نیز از شهادت یک شهروند به ضرب گلوله خبر داد.وی با وضعیت وخیمی از جنوب غرب جنین به بیمارستان ابن سینا در جنین منتقل شد.

این در حالی است که نیروهای اشغالگر صهیونیستی یک گلخانه کشاورزی در منطقه خله العین در منطقه بیت عنان نزدیک بدو را محاصره وبه آن تیراندازی کردند که به شهادت سه نفر منجر شد .صدای انفجار شدیدی در اطراف منطقه خله العین ناشی از پرواز پهپادهای اسرائیلی در حریم هوایی روستاهای شمال غرب قدس نیز به گوش رسید.

به گفته رسانه های اسرائیلی ارتش اسرائیل در فرایند بازداشت افراد در شب گذشته در دو شهر جنین و رام الله دستکم 4 فلسطینی را کشت و بین دو طرف تیراندازی شد که رسانه های اسرائیلی ان را عملیات گسترده ای نیروهای ارتش علیه جنبش حماس دانستند.

در همین حال برخی رسانه های اسرائیلی از احتمال شلیک نیروهای مقاومت فلسطین به اهداف اسرائیل خبر دادند .این رسانه ها نسبت به ان هشدار داده و حوادث درگیری اخیر سیف القدس و شلیک دهها موشک به شهرک های اسرائیلی را یاداوری کردند که موجب ترسیدن شهرک نشینان شده بود و خسارت هایی به ارتش اسرئیل زد .

جنبش مقاومت اسلامی حماس در همین راستا از ملت فلسطین خواست در همه نقاط برخورد و راههای فرعی مقاومت خود را علیه اشغالگران افزایش دهند

حماس گفت : گزینه مقاومت و گلوله می تواند از حقوق فلسطینی ها دفاع کرده و به آزادسازی اسرا بیانجامد.

حماس هم چنین تهدید کرد خون شهدا هرگز هدر نخواهد رفت و مقاومت تا اخراج اشغالگران به فعالیت خود ادامه خواهد داد .

بدون شک معادلات رژیم صهیونیستی پیش از درگیری سیف القدس با پس از این درگیری به ویژه با اقدام نیروهای مقاومت فلسطین مبنی بر نشان دادن بخشی از توان نظامی و موشکی و هماهنگی عالی میان گروههای مختلف مقاومت در این درگیری ، تفاوت دارد.

در واقع و به گفته گزارش های تبلیغاتی رژیم صهیونیستی پیش از ورود به درگیری با مقاومت فلسطین مسائل زیادی را در نظر داشت پس آیا درگیری های کنونی موجب گشوده شدن جبهه ای میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی خواهد شد یا رژیم پیش از گسترده شدن مقابله به جمع کردن مساله خواهد پرداخت.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها