خبرنگار العالم در سوریه گزارش داد؛ رصد تحرک نظامی آمریکا در ریف الحسکه

خبرنگار العالم در سوریه گزارش داد؛ رصد تحرک نظامی آمریکا در ریف الحسکه
سه شنبه 6 مهر 1400 - 14:58

خبرنگار العالم در سوریه گفت استان الحسکه و حومه آن شاهد فعالیت های خودورهای نیروهای اشغالگر آمریکایی به ویژه خودروهای نظامی و تانک هاست.

العالم- سوریه

خبرنگار العالم گزارش داد، 13 تانک نظامی از تل بیدر به شهر الحسکه حرکت کردند و انتظار می رود به پایگاه نظامی آمریکا عزیمت کنند این در حالی است که همزمان 70 خودرو از رمیلان به پایگاه الشدادی حرکت کرده و از منطقه رمیلان تجهیزات نظامی و مهمات به این پایگاه امریکایی در الشدادی منتقل کردند.

همزمان با این اقدامات و انتقال مهمات و خودروهای نظامی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در الشدادی، قسد احتمال عقب نشینی امریکا از منطقه را می دهد.

الهام احمد؛ رئیس شورای مسد دیروز در اظهارات مطبوعاتی خود اعلام کرد: بعید نمی دانیم امریکا برای اجرای استراتژی بایدن رئیس جمهوری امریکا از منطقه خارج شود.

22

نیروهای اشغالگر آمریکایی طی ماههای گذشته هزاران کامیون حامل سلاح و تجهزیات نظامی و لجستیکی از مسیرهای غیر قانونی و برای تقویت پایگاه‌های نظامی خود وارد الحسکه کرد.

این در حالی است که شورای مسد شاخه سیاسی قسد سفرهایی به پایتخت های اروپایی داشت که از واشنگتن شروع شد که بیانگر میزان دستپاچگی قسد از تصمیم امریکا و درخواست از این کشور برای عدم عقب نشینی تا تعیین تکلیف نهایی را نشان می دهد.

222

پربیننده ترین خبرها