حضور رسمی رژیم صهیونیستی در اکسپو دبی

حضور رسمی رژیم صهیونیستی در اکسپو دبی
چهارشنبه 7 مهر 1400 - 10:06

در حالی‌که جنبش تحریم اسرائیل( دی‌بی‌اس) دولت‌ها، شرکت‌ها و هنرمندان را دعوت به تحریم نمایشگاه "اکسپو دبی 2021) کرده است، این رژیم اشغالگر خود را برای شرکت در این نمایشگاه که رسما جمعه آینده افتتاح خواهد شد، آماده می‌کند.

العالم- فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، رژیم صهیونیستی غرفه‌ای را با عنوان "به سوی فردا"- به دو زبان عربی و عبری- با نظارت وزارت خارجه‌اش در نمایشگاه اکسپو دبی برپا کرده است.

غره اسرائیل شامل "بیابان‌های ریگ‌روان" است که از سیمان ساخته شده، سقف این غرفه نیز با پرده‌های بزرگ پوشانده شده و راهروهای آن نیز به رنگ ماسه رنگ‌آمیزی شده است.

"مناخم گانتز" مسئول ارتباطات در این غرفه به خبرگزاری فرانسه گفت: "ما خیلی خوشحال هستیم. این اولین باری است که یک نمایشگاه در خاورمیانه (سازماندهی) می‌شود و اولین بار است که ما در رویدادی در ابعادی به این بزرگی و اهمیت شرکت می‌کنیم."

اکسپو دبی نمایشگاهی است در مقیاس جهانی که برای نخستین بار در منطقه خاورمیانه برگزار می‌شود. امارات در این نمایشگاه میزبان حدود 200 کشور جهان است و پیش بینی می‌شود که حدود 25 میلیون بازدید کننده طی شش ماه که از اکتبر آغاز خواهد شد از آن بازدید کنند

این در حالی‌ست که جنبش تحریم رژیم صهیونیستی (BDS) از دولت‌ها، شرکت‌ها و هنرمندان کشورهای مختلف خواست که نمایشگاه موسوم به "اکسپو 2021 دوبی" را تحریم کنند.

این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد که امارات و رژیم صهیونیستی از این نمایشگاه برای بهتر کردن وجهه‌شان و منحرف کردن توجه به نقض‌های قابل توجه‌شان در زمینه حقوق بشر سوء استفاده می‌کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها