سرلشکر باقری انتصاب جبلی به ریاست سازمان صداوسیما را تبریک گفت

سرلشکر باقری انتصاب جبلی به ریاست سازمان صداوسیما را تبریک گفت
چهارشنبه 7 مهر 1400 - 17:42

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با صدور پیامی انتصاب پیمان جبلی به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از سوی رهبر معظم انقلاب را تبریک گفت.

العالم - ایران

سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح با صدور پیامی انتصاب پیمان جبلی به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از سوی رهبر معظم انقلاب را تبریک گفت.

متن پیام رئیس ستادکل نیروهای مسلح به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر پیمان جبلی

با سلام و تحیات؛

حسن اعتماد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در انتصاب جنابعالی به سمت «رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» که بیانگر تعهد، شایستگی‌ها، قابلیت ها و صلاحیت‌های حرفه‌ای و مدیریتی آن برادر گرانقدر است را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

بی‌شک تجارب و توانمندی‌های علمی و عملی به ویژه در سال‌های متمادی مجاهدت و تلاش های موثر و موفق در رسانه ملی، پشتوانه ارزنده و مستحکمی برای موفقیت آن برادر عزیز و فرهیخته در راهبری هوشمندانه و مقتدرانه سازمان صدا و سیما برای نقش آفرینی در عرصه ماموریت‌های ذاتی و پاسخ به انتظارات و مطالبات امام و امت از این سازمان و دانشگاه بزرگ عمومی به ویژه در حوزه صیانت از منافع، مصالح و امنیت ملی پایدار، تعمیق وفاق و همبستگی همه جانبه در کشور و مصاف با عملیات روانی و جنگ ادراکی و شناختی امپراطوری رسانه‌ای سلطه و صهیونیسم به شمار خواهد رفت.

دوام توفیق و سربلندی جنابعالی در این سنگر خطیر و راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر(عج) و منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خدای سبحان مسئلت می جویم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رییس ستاد کل نیروهای مسلح

پربیننده ترین خبرها