تیراندازی مرگبار در مینیاپولیس

تیراندازی مرگبار در مینیاپولیس
چهارشنبه 7 مهر 1400 - 18:06

مقام‌های پلیس خبر دادند، تیراندازی در شهر مینیاپولیس ایالت مینه‌سوتا به کشته شدن یک آمریکایی و جراحت سه نفر دیگر منجر شد.

العالم - آمریکا

با گذشت بیش از یک سال و دو ماه از قتل نژادپرستانه جورج فلوید در مینیاپولیس آمریکا، مقام‌های پلیس از کشته و زخمی شدن چهار نفر بر اثر خشونت مسلحانه در این شهر خبر دادند.

بنا بر گزارش منابع رسانه‌ای محلی در شهر مینیاپولیس آمریکا، درگیری مسلحانه در نزدیکی ایستگاه آتش‌نشانی خیابان «بلومینگتون» این شهر تلفات بر جا گذاشت.

وبگاه آمریکایی «استار تریبون» گزارش داد، در نتیجه این تیراندازی و خشونت مسلحانه یک مرد آمریکایی کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

به گفته اداره پلیس مینیاپولیس، نیروهای این اداره بعد از دریافت گزارش‌ها درباره تیراندازی در خیابان بلومینگتون با چهار زخمی مواجه شدند و آنها را به بیمارستان منتقل کردند اما یکی از زخمی‌ها در نتیجه شدت جراحات وارده، جانش را از دست داد.

پلیس آمریکا توضیحات بیشتری درباره علت این خشونت مسلحانه و هویت فرد قربانی و و سه زخمی دیگر این تیراندازی ارائه نداد.

طبق گزارش رسانه‌های آمریکایی، با احتساب تیراندازی سه شنبه شب (به وقت محلی) در مینیاپولیس هفتاد و سومین مورد قتل و آدمکشی در این شهر طی سال جاری (۲۰۲۱) انجام شده است.

تیراندازی مرگبار در مینیاپولیس در حالی صورت گرفته که این شهر از زمان قتل نژادپرستانه «جورج فلوید» توجهات را به خود جلب کرده است.

فلوید ۴۶ ساله، بیست و پنجم ماه می سال گذشته میلادی (پنج مرداد ماه ۱۳۹۹) در حالی که زانوهای پلیس سفیدپوست آمریکا روی گلوی او بود و با صدایی گرفته می‌گفت «نمی‌توانم نفس بکشم»، جانش را از دست داد.

فارس

پربیننده ترین خبرها