مقام صهیونیست، ولی‌عهد بحرین را به سخره گرفت

مقام صهیونیست، ولی‌عهد بحرین را به سخره گرفت
جمعه 9 مهر 1400 - 14:03

منابع فلسطینی گزارش دادند که به رغم استقبال گرم مقامات بحرینی از هیأت اعزامی تل‌آویو به منامه، یکی از مقامات رژیم صهیونیستی ثروت خاندان سلطنتی بحرین را به سخره گرفته است.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع فلسطینی، امروز (جمعه)، گزارش دادند که «تمی نیسا» مشاور وزیر خارجه رژیم صهیونیستی «سلمان بن حمد آل خلیفه» ولی‌عهد بحرین را به سخره گرفته است.

منابع فلسطینی در این خصوص نوشتند که با آنکه مقامات بحرینی، روز گذشته، از «یائیر لاپید»‌ وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی همچون یک قهرمان استقبال کردند، اما یکی از مقامات تل‌آویو ولی‌عهد بحرین را به سخره گرفته است.

استقبال از وزیر خارجه تل‌آویو در فرودگاه

فیلماستقبال گرم شاه بحرین از یائیر لاپید

«نیمی نیسا» مشاور وزیر خارجه رژیم اشغالگر، تصویری از دیدارش با ولی‌عهد بحرین را در حساب کاربری خود در شبکه فیسبوک منتشر کرده و با اشاره به ثروت خاندان آل خلیفه نوشته است: «علاقمندم که از منبع اول اطلا‌ع یابم که ولی‌عهد برای هر متر مربع کاخ خود چقدر مالیات می‌پردازد».

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، چهارشنبه، اعلام کرد که وزیر خارجه این رژیم به دعوت همتای بحرینی‌اش، روز پنجشنبه، به منامه سفر خواهد کرد.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی پس از ورود به بحرین و دیدار با مقامات ارشد این کشور از جمله ولی‌عهد و شاه بحرین، سفارت این رژیم را رسما در منامه افتتاح کرد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و همتای بحرینی او چند توافقنامه راهبردی در زمینه‌های مختلف امضاء کردند و همچنین یک خط هوایی میان دو طرف افتتاح شد که در طول هفته، دو پرواز انجام خواهد داد.

مطابق با بیانیه وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی،‌ دو پرواز مذکور توسط شرکت هواپیمایی «گلف ایر» بحرین صورت خواهد گرفت.

بحرین در سپتامبر سال۲۰۲۰ با وساطت دولت وقت آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ»، توافقنامه‌ عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس موسوم به «آبراهام» را امضاء و رسما با تل‌آویو روابط دیپلماتیک برقرار کرد.

فارس

پربیننده ترین خبرها