به دروغ های صهیونیست ها فقط بخندیم!

به دروغ های صهیونیست ها فقط بخندیم!
سه شنبه 13 مهر 1400 - 20:28

سخنگوی نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: برخلاف انتشار برخی مطالب درباره حادثه قبرس ، به نمایندگی از نهادهای امنیتی می گویم: این عملیات تروریستی توسط ایران انجام شد تا تاجران اسرائیلی مقیم قبرس را هدف قرار دهد.

العالم درگوشی

پیش از توضیح سخنگوی بنت درباره این حادثه،روزنامه معاریو گفت: اسرائیل احتمال می دهد این رخداد دارای دلائل امنیتی بوده است ادعایی که گروه ساگی نیز آن را مطرح کرده است به گونه ای که هیدن اورنشتاین مشاور رسانه ای گروه ساگی در گفت وگو با رادیو اف ام 103 گفت: بدون شک می توان گفت سخن از حادثه ای امنیتی و حمله ای ایرانی است و این مطلب نیز اجازه پخش دارد.

بدون شک اسرائیل در صدد این است تا تلاش برای قتل ساگی را دارای پشت پرده امنیتی بداند و اینکه ایران در آن دست داشته است. برکسی پوشیده نیست مسئولین و رسانه های اسرائیلی و نزدیکان ساگی در صدد تعمیم دادن این مطلب و تکرار این دروغ برای دست یافتن بر اهدافی مشخص از جمله تاثیر گذاری بر تصمیم ایران جهت پاسخ دادن به جنایت های رژیم صهیونیستی در ترور دانشمندان هسته ای و نقش اسرائیل در حمله به تاسیسات هسته ای ایران و سرپوش گذاشتن بر جنایت های اسرائیل علیه ایران هستند اما اسرائیل فراموش کرده ریسمان دروغگو کوتاه است و اینکه نمایشنامه اش مسخره و ضعیف است.

اما حقایقی که این گزارش ها و گزارش های اسرائیلی بیان می کند این است که این حادثه تلاش برای حذف وی در راستای روابط تجاری بوده و ساگی که به قماربازی معروف است ماه گذشته به خاطر بدهی هایش به شرکای تجاری روسیه از توطئه مرگ نجات یافت.

ساگی بنیانگذار دو شرکت قماربازی اینترنتی "بلایتیک " و" سیوشارج" است و شرکای تجاری در روسیه دارد که دراین زمینه فعالیت دارند.در دو سال اخیر به دنبال اقدام تاجران روسی در متهم کردن ساگی به داشتن بدهی های زیادی به آنان،اختلافاتی میان دو طرف روی داد به وجودآمد.

برخی منابع نزدیک به یک نهاد اجرایی روسیه اعلام کرد شرکای روسی ساگی بدهی های وی را به مافیای روسیه فروختند و ساگی در ماههای اخیر پس از گذراندن دوره حبسش به خاطر تخلفات رشوه و کلاهبردی در 25 سال پیش، تلاش کرد تا با مافیای روسیه،سازش کند اما موفق نشد.

برخی رسانه های قبرسی هفته گذشته از بازداشت شهروندی روسی اصالتا آذربایجانی خبر دادند که با خود تفنگ و صدا خفه کن حمل می کرد. درابتدا نهادهای امنیتی قبرس تصور کردند وی برای ایران کار می کند و در صدد هدف گیری اسرائیلی هاست اما حقیقت مشخص شد که وی دارای پاسپورت روسی بوده وآدم کشی مزد به گیر است که در صدد کشتن ساگی بوده است .

بنابراین چگونه ممکن است ایران به فکر ترور مردی دوره گرد و کلاهبردار باشد که باندهای مافیایی در تعقیب وی هستند تا با آن از ترور دانشمندان خود انتقام بگیرد چنین بازی هایی هیچ تاثیری بر عزم ایران در انتقام گیری خون شهدایش از کسانی که برنامه ریزی کرده و دست به این جنایت ها زده اند،ندارد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها