الحوثی: دشمنان اسلام برای جدایی ملت از پیروی رسول خدا تلاش می کنند

الحوثی: دشمنان اسلام برای جدایی ملت از پیروی رسول خدا تلاش می کنند
پنج‌شنبه 15 مهر 1400 - 20:05

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارلله یمن اظهار داشت که از مهم ترین مسائلی که دشمنان اسلام بر آن تمرکز می کنند، تلاش برای جدا کردن امت از اطاعت رسول خدا و پایبندی به قرآن است.

العالم-یمن

الحوثی طی سخنرانی خود به مناسبت سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) تاکید کرد: امروز برای افتتاح فعالیت های فرعی و تدارکات لازم جهت آمادگی برای مراسم اصلی میلاد پیامبر (ص) جمع شده ایم. یکی از نکات مثبت این است که آمادگی برای مراسم اصلی میلاد در دوازدهم ربیع الاول، زود آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: ملت ما بخاطر هویت اعتقادی خود به مناسبت های دینی اهمیت می دهد و از این نظر در صف اول ملت های اسلامی قرار دارند. مردم ما مناسبت های دینی را از روی آگاهی به اهمیت آن و نقش آن در بیداری و اتحاد احیا می کنند.

رهبر جنبش انصارالله افزود: در سایه شرایطی که امت ما در آن به سر می برد، اهمیت روزافزون بهره مندی از مناسبت های دینی را درک می کنیم و به تجربه، تاثیر مثبت و برکت مراسم احیای میلاد نبوی شریف را در بیداری، فعالیت و بسیج معنوی و اعتقادی مشاهده می کنیم.

الحوثی بیان داشت: اهمیت مناسبت های دینی با توجه به چالش ها و خطرات جدیدی که در مقابل امت قرار دارد، درحال افزایش است. طبیعی است که ملت ما در یمن، در اهتمام به میلاد باسعادت پیامبر در صف مقدم دیگر ملت های اسلامی باشند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها