طفره‌ رفتن صهیونیست‌ها از پاسخ دادن درباره حمله به حمص

طفره‌ رفتن صهیونیست‌ها از پاسخ دادن درباره حمله به حمص
شنبه 17 مهر 1400 - 12:37

ارتش رژیم صهیونیستی از دادن پاسخ در خصوص گزارش‌هایی مبنی بر حملات رژیم صهیونیستی به «حمص» در سوریه امتناع ورزید.

العالم - سوریه

خبرگزاری سوری «سانا» بامداد امروز (شنبه) گزارش کرد که در نتیجه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به پایگاه «T-4» حداقل شش سرباز سوری مجروح شده اند.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی «تاس»، واحد روابط عمومی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) از اظهارنظر درباره این خبر امتناع ورزید.

طبق این گزارش، یکی از نمایندگان سرویس مطبوعاتی ارتش رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با خبرگزاری تاس در واکنش به این خبر گفت: «ما درباره گزارش‌های رسانه‌های خارجی اظهارنظر نمی‌کنیم».

منابع خبری شامگاه جمعه (۸ اکتبر/۱۶ مهرماه) از مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در آسمان حمص خبر داده بودند.

خبرنگار المیادین گزارش داد پدافند هوایی سوریه در حال مقابله با تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی در آسمان حمص است. پدافند هوایی سوریه بیش تر موشک های متخاصم را قبل از رسیدن به اهداف خود در پیرامون فرودگاه T-4 حمص رهگیری و منهدم کرده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با استفاده از حریم‌هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند.

نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان بارها گزارش داده‌اند رژیم صهیونیستی روزانه قطعنامه‌های سازمان ملل را نقض کرده و به حریم هوایی لبنان تجاوز می‌کند.

فارس

پربیننده ترین خبرها