اختصاصی العالم | جزئیات برنامه های امنیتی عراق برای برگزاری انتخابات/ الخفاجی: نیروهای رزمی بیگانه آخر امسال از عراق خارج می شوند

اختصاصی العالم | جزئیات برنامه های امنیتی عراق برای برگزاری انتخابات/ الخفاجی: نیروهای رزمی بیگانه آخر امسال از عراق خارج می شوند
شنبه 17 مهر 1400 - 20:01

سرلشکر تحسین الخفاجی، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق، تأیید کرد که روز گذشته، روز خاصی بود و تعداد زیادی از نیروهای امنیتی در انتخابات مشارکت داشتند.

العالم – عراق

سرلشکر تحسین الخفاجی در مصاحبه با شبکه العالم در برنامه "عراق انتخاب می کند" اظهار داشت که روز گذشته، نیروهای امنیتی وارد هشدار سطح (ج) شده اند، این بدان معناست که همه نیروهای امنیتی در آماده باش کامل هستند و دستورالعمل هایی برای مقابله با هرگونه نقض مقررات امنیتی و واکنش سریع دارند.

سرلشکر تحسین الخفاجی افزود: برنامه ریزی امنیتی برای انتخابات فردا کاملا عراقی است، نیروهای امنیتی بدون دخالت در امور ناظران انتخابات به آنان کمک خواهند کرد.

الخفاجی یادآور شد که الحشدالشعبی در مراکز رای گیری سیار در انتخابات شرکت خواهد کرد و فعالیت‌هایش در راستای امنیت ملی عراق است.

وی در بخش دیگری از این گفتگو اظهار داشت: تغییر شیوه‌مان در زمینه برخورد با داعش تاثیر خوبی در زمینه تضمین امنیت انتخابات داشته و فعالیت برای تحقق این امنیت ادامه دارد و ما از سه ماه قبل برای برگزاری انتخابات برنامه ریزی کردیم.

الخفاجی تاکید کرد که شرکت گسترده در انتخابات روز گذشته نشانه آگاهی رای دهندگان است و امیدواریم مردم فردا نیز به طور گسترده در انتخابات شرکت کنند و به نیروهای امنیتی گفته ایم که با تمام نامزدها برخوردی یکسان داشته باشند.

وی گفت که کاملا برای انتخابات فردا آماده ایم و تدابیر امنیتی لازم اتخاذ شده است.

الخفاجی گفت که نیروی هوایی ارتش روز گذشته بیش از 80 سورتی پرواز انجام داد که در جریان آن 60 یگان نظامی برای شرکت در رای گیری خاص متقل شدند و 44 سورتی پرواز امنیتی نیز در تمام نقاط عراق انجام شد.

سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق در بخشی دیگر از این گفتگو یادآور شد که نیروهای رزمی بیگانه اواخر امسال از عراق خارج می شوند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها