آیا راهکارهای نصرالله برای بحران های لبنان،دشمنانش را به حاشیه می برد؟

آیا راهکارهای نصرالله برای بحران های لبنان،دشمنانش را به حاشیه می برد؟
سه شنبه 20 مهر 1400 - 16:33

محور سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله ،بررسی اساسی و ریشه ای مسائل داخلی و ضرورت مقابله با فشارهای داخلی ،منطقه ای و بین المللی بود.

العالم نظرکده

ناظران معقتدند توجه دبیر کل حزب الله به مسائل داخلی و جامعه لبنان و تشکیل دولت افزایش یافته و سخنرانی اش بیانگر ورود وی به جزئیات دقیق لبنان است و وی امروز خود را مسئول کیفیت برنامه ریزی و تشکیل دولت بر اساس دیدگاه و معیارهای درست می داند.

آنان افزودند: نصرالله معتقد است وضعیت لبنان با درگیری امریکا بی ارتباط نیست که در سخنرانی اش نیز کاملا نمود داشته است به گونه ای که وی هشدار داد برخی گروههای مورد حمایت آمریکا مانع ارائه راهکار برای مردم لبنان می شوند از این رو آنها را اینگونه خطاب کرد ای حزب بی سروپای امریکا و ای دوستان امریکا که خود گویای نوع درگیری جاری در لبنان است که نصرالله برای آن راهکارهای جزئی یافته که یا اقتصادی یا مرتبط با نفت و انرژی و مسائل قضائی است.

انان افزودند: سید حسن نصرالله اعلام کرد امریکای پنهان در بسیاری از بحران های لبنان دست دارد از این رو حزب الله در مقابله گسترده با امریکا قرار گرفته است.

برخی نمایندگان لبنان نیز تاکید کردند سید حسن نصرالله دیروز بهتان ها و سخنان اخیر درباره نقش حزب الله و هم پیمانانش در مخالفت با تصمیم برگزاری انتخابات را رد کرد .

آنان گفتند: نصرالله تاکید کرد حزب الله و هم پیمانانش در هر شرایطی با انتخابات موافق هستند.

این تحلیلگران تاکید کردند این مساله به خوبی میزان اعتماد رای دهندگان به حزب الله را نشان می دهد .

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها