واکنش جبهه عمل اسلامی لبنان به همکاری خطوط هوایی مغرب و رژیم صهیونیستی

واکنش جبهه عمل اسلامی لبنان به همکاری خطوط هوایی مغرب و رژیم صهیونیستی
چهارشنبه 21 مهر 1400 - 18:27

جبهه عمل اسلامی لبنان، توافق همکاری میان خطوط هوایی مغرب و شرکت هوایی اسرائیلی "العال" را محکوم کرد و این همکاری را در راستای سیاست خیانت آمیز و خفت بار عادی سازی روابط برشمرد که بسیاری از کشورهای حوزه خلیج فارس برای خوشایند امریکایی ها و صهیونیست ها به آن تن داده اند.

العالم - لبنان

جبهه عمل اسلامی لبنان اعلام کرد " این گونه عادی سازی در روابط با رژیم اسرائیل، خیانت به همه شهدای صالحی است که خون های پاک خود را در راه سرزمین " اسراء و معراج " و در دفاع از قدس شریف و مسجدالاقصی ریختند".

جبهه عمل اسلامی لبنان افزود: امضای توافق عادی سازی از سوی همه خیانتکاران، نه تنها از عزم و اراده مبارزان و رزمندگان نخواهد کاست ، بلکه آن ها را بر ادامه این مسیر سخت مصمم تر و استوارتر خواهد کرد.

جبهه عمل اسلامی لبنان همچنین تمدید تصمیمات و اقدامات ظالمانه اتحادیه اروپا علیه مرکز مطالعات و تحقیقات علمی و برخی از کارکنان آن در کشور سوریه را محکوم کرد و این تصمیم را درجهت جلب رضایت دشمن صهیونیست و ادامه اجرای قانون امریکایی سزار دانست که محاصره ظالمانه را بر دمشق تحمیل کرده است.

این گروه لبنانی از همه آزادگان جهان و همه افراد شرافتمند در دنیا خواست برای توقف اقدامات ظالمانه علیه لبنان و سوریه تلاش کنند.

پربیننده ترین خبرها