به کوری چشم نفتالی؛ لبنان و عراق وعده الهی را محقق می کنند

به کوری چشم نفتالی؛ لبنان و عراق وعده الهی را محقق می کنند
دوشنبه 26 مهر 1400 - 14:03

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی که گویای ذهنیت صهیونیسم درباره هویت عرب ها می باشد - که آنها را در چند حاکم و سردمدار سازشکار خلاصه کرده است – ابراز امیدواری کرده است که "لبنان و عراق از دست ایران آزاد شوند" و ادعا کرده است که "ایرانی ها هر جا که پا گذاشته اند باعث خشونت و فقر و بی ثباتی و شکست شده اند".

العالم - کشکول

این اظهارات نشان می دهند که این رژیم تا چه حد از محور مقاومت به رهبری ایران به خشم آمده است. همچنین به گفته یکی از تحلیلگران عراقی، ثابت می کند که منافع کشورهای عربی و اسلامی مخصوصا فلسطین ایجاب می کند تا در کنار ایران بمانند.. دشمن ایران، دشمن عرب ها و مسلمانان و دوست ایران، دوست عرب ها و مسلمانان است .. در شرایط فعلی ایران، معیار تفاوت بین مقاومت و سازش است.. همه آزادگان جهان قلب و روحشان با ایران و همه مجرمان و قاتلان و خائنان ضد ایران هستند .. به کوری چشم صهیونیست ها هر عربی که با ایران متحد شده است بهترین وضعیت را دارد.

ادعاهای این صهیونیست نژادپرست درباره کشورهای عربی که "به خاطر روابط با ایران" شرایط اقتصادی دشواری دارند مثل لبنان، عراق، یمن و غیره خود، گواهی بر این حقیقت است که آمریکا به خاطر حمایت از رژیم صهیونیستی تمام نفوذ و قدرت خود را به کار گرفته است تا ثبات و امنیت کشورهایی را که همچنان حاضر نیستند رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسند، بر هم بزند. لذا تحریم های تروریستی اقتصادی بر آنها تحمیل کرده و به تهدید امنیت آنها پرداخته و در امور داخلی شان دخالت می کند تا آنها را وادار به به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی کند.

اگر حمایت های بی چون و چرای غرب از صهیونیست ها و رهبران تروریست آنها نظیر مناخیم بیگن، اسحاق شامیر، شارون، پرز، ایهود باراک و نتانیاهو و در نهایت نفتالی نبود، این رژیم هرگز تشکیل نمی شد. بن زاید و بن خلیفه و آل سعود هرگز نمی توانند با سازشکاری، جنایات این رژیم را از اذهان محو کنند.

حساب ملت های عرب با این رژیم مشخص است. این ملت ها از ایران به خاطر حمایتش از حقوق عرب و مسلمانان در فلسطین اشغالی حمایت می کنند و به کوری چشم نفتالی بنت تروریست و آمریکا و سازشکاران عرب، وعده الهی به آزادسازی فلسطین به دست این ملت ها محقق می شود.

"فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِيَسُوءُوا وُجُوهَكُمْ وَلِيَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِيُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِيرًا" صدق الله العلي العظيم.

پربیننده ترین خبرها