آزادسازی مناطق جدیدی در شهر الجوبه یمن

جمعه 7 آبان 1400
22:49
آزادسازی مناطق جدیدی در شهر الجوبه یمن نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز جمعه مناطق جدیدی از شمال شرق شهر الجوبه در استان مارب را آزاد کردند.

العالم ـ یمن

یک منبع میدانی به شبکه العالم گفت که نیروهای یمنی دو منطقه الجرشه و یعره در شمال شرق شهر الجوبه را آزاد کردند.

این منبع افزود: در نبردهایی که در ساعات اندک گذشته رخ داد، دهها تن از مزدوران کشته و یا زخمی شدند.

با آزادسازی منطقه الجرشه و الیعره، درگیری ها به منطقه راهبردی العمود، آخرین پایگاه مزدوران در شهر الجوبه منتقل شده است. آزادسازی این منطقه زمینه را برای ورود به منطقه الفلج در جنوب شهر مارب فراهم می کند.

جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی 19 بار شهرهای صرواح و الجوبه در استان مارب را بمباران کردند.

0% ...

آخرین اخبار

نهاد مدیریت آبراه خلیج فارس: مسئولیت هر حادثه‌ای خارج از مسیرهای اعلامی متوجه مالکان کشتی‌هاست


برگزاری آیین شام غریبان در جوار مقتل قائد شهید انقلاب


عراقچی: ایران و عمان چارچوب اداره آینده تنگه هرمز را تعیین می‌کنند


شیخ نعیم قاسم: مقاومت لبنان جهان را شگفت زده کرده است


قالیباف: ملت ایران با ایستادگی خود، محاسبات آمریکا را به شکست کشاند


غریب‌آبادی: ایتالیا و رومانی در تجاوز به ایران مسئولیت بین‌المللی دارند


واکنش فعالان مجازی به مذاکرات سوئیس؛ تثبیت جایگاه ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای


پیام تسلیت پزشکیان به دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر


رهبر انصارالله: در هر جنگ جدیدی در غزه، در کنار مقاومت خواهیم بود/ آمریکا و اسرائیل «شر مطلق» هستند


ایتالیا به‌طور رسمی استفاده از خاکش علیه ایران راتکذیب کند


پربیننده ترین خبرها