ادعای سایت اماراتی درباره حذف ۷ باشگاه آسیایی در فصل آینده لیگ قهرمانان/ فدراسیون فوتبال: AFC هنوز درباره حذف استقلال و پرسپولیس حکمی نداده است

ادعای سایت اماراتی درباره حذف ۷ باشگاه آسیایی در فصل آینده لیگ قهرمانان/ فدراسیون فوتبال: AFC هنوز درباره حذف استقلال و پرسپولیس حکمی نداده است
يکشنبه 9 آبان 1400 - 12:39

سایت اسپورت امارات مدعی شده که ۷ باشگاه آسیایی از جمله پرسپولیس و استقلال با حذف در لیگ قهرمانان آسیا، در فصل بعد این لیگ حضور نخواهند داشت.

العالم ـ آسیا ـ ورزشی

سایت اسپورت اماراتی از تصمیم AFC در باره حذف ۷ باشگاه کشورهای آسیایی سخن گفته و خاطرنشان کرده که این باشگاه ها در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا حضور نخواهند داشت.

این سایت اماراتی علت حذف این باشگاه ها را کسب نکردن سهمیه یا مجوز حرفه‌ای برای حضور در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا عنوان و اسامی این تیم ها را به این شرح اعلام کرده است: العین و الوحده امارات، الاتحاد، الاهلی و النصر عربستان و پرسپولیس و استقلال ایران.

فدراسیون فوتبال: AFC هنوز درباره حذف استقلال و پرسپولیس حکمی نداده است

به دنبال انتشار خبر حذف تیم های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، حسین شریفی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در واکنش به این خبر در گفت‌وگویی تلویزیونی، ظهار کرد: تا این لحظه حکمی صادر نشده و چیزی در فدراسیون فوتبال به ما ابلاغ نشده است. طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال، یک رکن و کمیته صدور مجوز حرفه‌ای وجود دارد. این رکن به صورت مستقل عمل می‌کند و فدراسیون هیچ نفوذی به این کمیته ندارد. افرادی که در آنجا حضور دارند، تابع تعهداتی و الزماتی هستند که AFC آن را مشخص کرده است.

او ادامه داد: ما منتظر هستیم تا حکم صادر شود. روز جمعه ما نامه‌ای را به AFC ارسال کردیم و از آن‌ها فرصت خواستیم و تا پایان ساعت ۱۲ امشب (یکشنبه) به وقت مالزی مهلت داده شده است. این مهلت به اعضای هیات استیناف داده شده تا آرای خود را ثبت کنند. هرگونه دخل و تصرفی از طرف فدراسیون فوتبال می‌تواند باعث جریمه شود.

پربیننده ترین خبرها