اولین دیدار ولی‌عهد بحرین و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی + عکس

اولین دیدار ولی‌عهد بحرین و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی + عکس
سه شنبه 11 آبان 1400 - 16:36

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی خبر دادند، نفتالی بنت نخست‌وزیر این رژیم سه شنبه (امروز) با «سلمان بن حمد بن عیسی آل خلیفه» ولیعهد بحرین دیدار کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

با گذشت بیش از یک ماه از سفر نفر دوم کابینه تل‌آویو به منامه و دیدار با مقام‌های بحرینی، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز در شهر گلاسکو اسکاتلند با ولی‌عهد آل خلیفه دیدار دوجانبه ترتیب داد.

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از قبیل خبرنگاران «کان نیوز» با انتشار یک عکس، از اولین دیدار نفتالی بنت نخست‌وزیر این رژیم با ولی‌عهد و نخست‌وزیر بحرین خبر دادند.

طبق این گزارش‌ها، دیدار بنت و «سلمان بن حمد بن عیسی آل خلیفه» در حاشیه کنفرانس تغییرات اقلیمی سازمان ملل (COP26) در شهر گلاسکو انجام شد.

دیدار نخست‌وزیران تل‌آویو و منامه در شرایطی انجام شده که بحرین در سپتامبر سال۲۰۲۰ با وساطت دولت وقت آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ»، توافقنامه‌ عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس موسوم به «توافق‌های آبراهام» را امضاء و رسما با این رژیم روابط دیپلماتیک برقرار کرد.

دیدار بنت و سلمان بن حمد بن عیسی آل خلیفه در ادامه دیدارهای مقام‌های رژیم صهیونیستی و آل خلیفه انجام شده است.

اوایل مهر ماه بود که «یائیر لاپید» وزیر خارجه و نخست‌وزیر گردشی به منامه سفر و با شاه و دیگر مقام‌های آل خلیفه دیدار کرد.

سفر نفر دوم کابینه رژیم اشغالگر قدس به منامه با مخالفت گسترده مردم بحرین مواجه شد اما نیروهای امنیتی اعتراضات را به شدت سرکوب کردند.

فارس

پربیننده ترین خبرها