اطلاعیه سپاه درباره جزئیات برخورد با ناوهای آمریکایی و ناکامی آنها در سرقت نفت ایران

اطلاعیه سپاه درباره جزئیات برخورد با ناوهای آمریکایی و ناکامی آنها در  سرقت نفت ایران
چهارشنبه 12 آبان 1400 - 19:13

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار اطلاعیه خاطرنشان کرد، با اقدام به موقع و مقتدرانه جان برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه، عملیات نیروی دریایی ارتش تروریست امریکا برای سرقت نفت جمهوری‌اسلامی ایران در دریای عمان ناکام ماند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

دراین اطلاعیه آماده است: آمریکایی‌ها در این اقدام یک نفتکش حامل نفت ایران را در آب‌های دریای عمان سرقت کردند و با انتقال محموله نفت به یک نفت کش دیگر ، آن را به سوی مقصدی نامعلوم هدایت کردند.

رزمندگان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی برن بر روی عرشه نفتکش حامل نفت سرقت شده، آن را تصرف و به سوی آب های سرزمینی ایران هدایت کردند.

نیروهای ارتش تروریست آمریکا در ادامه با استفاده از چندین فروند بالگرد و ناو جنگی به تعقیب نفتکش پرداختند، اما با ورود قاطعانه و مقتدرانه جان برکفان نیروی دریایی سپاه ناکام ماندند.

آمریکایی‎ها برای تقویت توان خود با استفاده از استعداد بیشتر و گسیل چندین ناو جنگی دیگر برای سد کردن مسیر حرکت نفتکش تلاش کردند اما با درک آمادگی و قاطعیت رزمندگان سپاه برای رویارویی با هر نوع ماجراجویی و تهدید علیه منافع ملت ایران، از ادامه ماجرا منصرف و منطقه را ترک کردند.

این نفتکش در ساعت ۸ صبح سوم آبان در آب‎های سرزمینی ایران، در لنگرگاه بندر عباس پهلو گرفته است. تصاویر شفاف، گویا و غیر قابل انکار این رخداد تا ساعتی دیگر در اختیار رسانه‌های گروهی قرار خواهد گرفت.

پربیننده ترین خبرها