شورای امنیت فردا درباره شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی نشست برگزار می‌کند

شورای امنیت فردا درباره شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی نشست برگزار می‌کند
يکشنبه 16 آبان 1400 - 21:17

نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل از برگزاری نشست پشت درهای بسته شورای امنیت درباره شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین طی فردا (دوشنبه) خبر داد.

العالم - فلسطین اشغالی

ریاض منصور، نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل در سخنانی اعلام کرد که شورای امنیت طی فردا نشستی را برای بررسی پرونده‌های مختلف و در رأس آنها شهرک سازی‌های رژیم صهیونیستی و "تروریستی" اعلام کردن شش نهاد مدنی فلسطین از سوی این رژیم برگزار می‌کند.

وی افزود: جنبش فلسطینی مداومی در سطح سازمان‌های بین‌المللی وجود دارد تا از شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل خواسته شود که به مسؤولیتشان در زمینه اجرای قطعنامه‌های صادره و در رأس آنها قطعنامه شماره ۲۳۳۴ درباره شهرک سازی عمل کنند.

این مقام فلسطینی خاطرنشان کرد: کمیته چهارم مجمع عمومی سازمان ملل سه‌شنبه به پیش نویس قطعنامه‌های مطرح شده که مهم‌ترین آن قطعنامه مربوط بهشهرک‌سازی اسرائیل است، رأی خواهد داد.

وی درباره شهید «محمد دعدس»، کودک ۱۳ ساله فلسطینی از ساکنان اردوگاه عسکر شهر نابلس که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید و پیکر او امروز تشییع شد نیز گفت: این جنایت و جنایات دیگر اسرائیل ثبت و مستند می‌شود و از شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل می‌خواهیم که به مسؤولیتشان عمل کرده و عاملان چنین جنایاتی را محاکمه و مجازات کنند.

پربیننده ترین خبرها