میقاتی و چاووش اوغلو برای امیرعبداللهیان پیام فرستادند

میقاتی و چاووش اوغلو برای امیرعبداللهیان پیام فرستادند
يکشنبه 16 آبان 1400 - 21:33

نخست وزیر لبنان و وزیر خارجه ترکیه با ارسال پیام های جداگانه جویای حال حسین امیرعبداللهیان شدند.

العالم - ایران

در پی تماس های مقامات دیگر کشورها برای اطلاع از وضعیت سلامت حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که به کرونا مبتلا شده، امروز (یکشنبه) «نجیب میقاتی» نخست وزیر لبنان و «مولود چاووش اوغلو» وزیر امور خارجه ترکیه با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای، جویای حال امیرعبداللهیان شده و سلامتی کامل وی را مسئلت کردند.

به گزارش فارس، پیش از این نیز، تعدادی از وزرا و مقامات خارجی نیز در تماس تلفنی و یا با ارسال پیام جویای حال وزیر امور خارجه شده و برای وی آرزوی بهبودی کردند.

وزرای خارجه چین، روسیه، جمهوری آذربایجان، عراق و سوریه در این خصوص تماس تلفنی برقرار کردند و جویای حال وزیر امور خارجه کشورمان شدند و وزرای خارجه اردن و کویت هم در پیامی برای وی آرزوی بهبودی هر چه سریع‌تر کردند.

گفتنی است، در پی تماس‌های تلفنی مسئولان کشورمان به منظور کسب اطلاع از وضعیت سلامت حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در پی ابتلای وی به کرونا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و همچنین سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده مل سپاه امروز (یکشنبه) در تماسی تلفنی با وزیر امور خارجه از سلامت امیرعبداللهیان اطلاع حاصل کردند.

امیرعبداللهیان در پی ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می‌برد و آنگونه که سعید خطیب‌زاده پیش از این اعلام کرد وزیر خارجه در قرنطینه در حال انجام کارهای روزانه است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران، علی شمخانی دبیر شورای‌عالی امنیت ملی، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تنی چند از مسئولان کشوری و لشکری دیگر نیز روز گذشته (شنبه) در تماس‌های تلفنی از وضعیت سلامت وزیر امور خارجه کشورمان اطلاع حاصل کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها