هشدار صریح یمنی ها به استاندار مارب

هشدار صریح یمنی ها به استاندار مارب
دوشنبه 17 آبان 1400 - 18:15

اظهارات سلطان العراده استاندار مارب مبنی بر آنکه "ارتش یمن و کمیته های مردمی وارد استان مارب نخواهند شد؛ حتی اگر شهید حسین بدرالدین حوثی بنیانگذار جنبش انصارالله بازگردد"، خشم ملت یمن را برانگیخت.

العالم ـ یمن

کاربران یمنی در واکنش به اظهارات العراده تاکید کردند که ارتش یمن و کمیته های مردمی در مسیر شهید حسین حوثی گام بر می دارند که آزادی و استقلال را برای یمن به ارمغان آورد. اظهارات العراده درواقع فقط اذعان به شکست مزدورانش در مقابله با نیروهای مشترک یمن است که به پیشروی خود برای آزادی کامل استان مارب ادامه می دهند.

کاربران دیگری اظهار داشتند که شهید حسین بدرالدین حوثی رضوان الله علیه با دلی آرام و روحی شاد از این جهان چشم فروبست؛ زیرا می دانست که طرح قرآنی اش به دست مردانی افتاده است که آن را در تمام جهان اجرایی خواهند کرد. مردان شهید حسین حوثی مردانی راستین هستند و در راه رضای خدا از نکوهش و ملامت احدی باک ندارند.

یمنی ها در فضای مجازی همچنین خاطرنشان کردند که جاه طلبی های سلطان العراده سبب شد تا به خیانت و مزدوری و وابستگی به ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی اماراتی روی بیاورد. پس از توهین به فرمانده شهید حسین بدرالدین حوثی، قبایل مارب از العراده تبرئه جستند.

کاربران دیگری توضیح دادند که حسین بدرالدین حوثی دغدغه ائتلاف متجاوز سعودی و مزدورانش است. شهید حوثی آنگه که در قید حیات بود، رعشه بر اندامشان می انداخت و امروز که چشم از این جهان فروبست و به مقام رفیع شهادت نائل گشت، همچنان آنها را وحشت زده و نگران می کند. قدرت الهی در یاری مستضعفان است و این کلمه خداست که برتر است.

پربیننده ترین خبرها