پیام مردم لبنان به جنبلاط: خودت عذرخواهی کن!

پیام مردم لبنان به جنبلاط: خودت عذرخواهی کن!
سه شنبه 18 آبان 1400 - 20:35

ولید جنبلاط رئیس حزب پیشرو سوسیالیست لبنان با حمله به حزب‌الله، تنها راه برون رفت از بحران فعلی را استعفای جرج قرداحی وزیر اطلاع رسانی و عذرخواهی از کشورهای شورای همکاری خلیج فارس دانست.

العالم – داغ‌های مجازی

کاربران لبنانی نیز که از این سخن بسیار خشمگین شدند، با انتشار هشتگ جنبلاط، از وی خواستند که خودش به تنهایی از کشورهای مزبور عذرخواهی کند.

نزار جواد نوشت: جنبلاط و اکثر طبقه سیاسی حاکم در 40 سال گذشته بر کشور حکومت کردند، اموال لبنان را دزدیدند و آن را ورشکسته کردند، پس چطور جنبلاط می گوید حزب الله، مردم لبنان را خانه خراب کرده است!

زینب نوشت: آنچه جنبلاط انجام داد، خیانت است و او شخصی نسناس است.

فراس 3 نوشت: سمیر جعجع رئیس حزب نیروهای لبنانی، جنبلاط و غیره که از سعودی پول می گیرند می دانند حزب الله قوی تر از اربابانشان است با این حال در این مسیر قدم برمی دارند.

علی هاشم وزیر اطلاع رسانی لبنان را قهرمان خواند و گفت که او هرگز از سعودی عذرخواهی نمی کند و از ریاض خواست ایتامش را از لبنان ببرد.

فاطمه نوشت: سعودی و آمریکا پس از شکست جعجع در زمینه سوق دادن حزب الله به جنگ داخلی و ناتوانی سعد الحریری از انجام ماموریتهای محوله به وی، به جنبلاط روی آورده اند.

جمال شعیب نوشت: جنبلاط در صورتی که مشاوری باهوش داشت سخنانش را به تعویق می انداخت، اما مانند سعد الحریری مشتی چاپلوس دروغگو وی را احاطه کرده اند که باعث ارزیابی اشتباه وی شده اند.

امه الله جنبلاط را شخصی توصیف کرد که به هر طرف باد بوزد می رود لذا باید مراقب باشد گردنش نشکند.

رقیه به جنبلاط گفت که به جای آنکه لبنان را به عذرخواهی از سعودی فرابخواند خودش به تنهایی از سعودی عذرخواهی کند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها