کرونا ۱۲۴ هموطن دیگر را قربانی کرد

کرونا ۱۲۴ هموطن دیگر را قربانی کرد
شنبه 22 آبان 1400 - 14:32

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد:‌ ۱۲۴ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

العالم ـ ایران

آمار تلفات روانه کرونا در روز گذشته (جمعه) به ۱۰۹ نفر و کمترین تعداد پس از خیز پنجم کرونا رسید و در حالیکه این رقم امیدها را نسبت به تداوم روند کاهشی به زیر ۱۰۰ و دو رقمی تقویت کرده بود، بار دیگر امروز روند تلفات افزایشی شد و به ۱۲۴ نفر رسید.

۱۲ فروردین سال ۱۴۰۰ بود که رقم تلفات روزانه کرونا ۹۴ نفر بود اما روز ۱۳ فروردین روند مرگ های کرونایی با ۱۱۷ نفر سه رقمی شد و تا کنون این ارابه مرگ بر این مدار می تازد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، از دیروز(جمعه) تا امروز شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۳۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۸۴ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۳۱ هزار و ۵۷۵ نفر رسید.

طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۸ هزار و ۴۲ نفر رسید. همچنین تا کنون ۵ میلیون ۶۸۳ هزار و ۴۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۵۳۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۶ میلیون و ۹۳۲ هزار و ۲۸۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ نیز در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۵۵ میلیون و ۵۷۶ هزار و ۵۳۳ نفر دُز اول، ۴۲ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۴۶۸ نفر دُز دوم و ۴۲۱ هزار و ۳۹۹ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۹۸ میلیون و ۱۸۱ هزار و ۴۰۰ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۶۲۱ هزار و ۱۵۴ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر ۲۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۸۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۲ شهر در وضعیت زرد و ۱۱۳ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها