مخبر: از بصیرت و وفاداری مردم غیور اصفهان تشکر می کنم/ دولت به دنبال حل مشکل زاینده رود است

مخبر: از بصیرت و وفاداری مردم غیور اصفهان تشکر می کنم/ دولت به دنبال حل مشکل زاینده رود است
جمعه 28 آبان 1400 - 15:19

معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت با جدیت به دنبال حل مشکل زاینده رود است.

العالم _ ایران / سیاسی

محمد مخبر در گفتگو با شبکه خبر اظهار داشت: تشکر می‌کنم از بصیرت و وفاداری مردم غیور اصفهان که البته همیشه اینگونه بوده است در جنگ و در همه مسائلی که در کشور بوده کاملاً وفادارانه در صحنه بودند.

وی با بیان اینکه معضل خشکسالی شرایطی را به وجود آورده که در بیشتر استان‌های کشور دچار مشکل هستیم، افزود: در یک ماه گذشته رئیس جمهور دو بار شورای عالی آب را برگزار کرده است.

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: به وزیر نیرو و جهاد کشاورزی دستور دادم که به سرعت برای این موضوع تدبیر کنند و دولت به جد دنبال است که این مسئله را به هر نحوی که وجود دارد بتوان حل کرد.

مخبر با بیان اینکه مشکل مردم را می‌فهمیم افزود: من در شرق اصفهان حضور داشتم و وضعیت آنان را دیدم و واقعاً وضع سختی است ما دنبال هستیم با هر وسیله و شکلی که وجود دارد این مشکل حل شود زیرا این چهار استان اکنون دچار مشکل هستند و امید است به گونه‌ای که بتوان به ویژه مشکل اصفهان را حل کرد، این موضوع را دنبال می‌کنیم.

وی اضافه کرد: از فردا جلساتی برگزار می‌شد و نتایج را به اطلاع مردم خواهیم رساند، وزرا نیز در تلاش هستند، طرح‌های مختلفی را بررسی کردند و پیشنهاداتی دارند که انشاالله بررسی و اقدام خواهیم کرد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها