بیانیه حزب الله لبنان در واکنش به اقدام خصمانه انگلیس علیه حماس/ تصمیم انگلستان باعث جزم تر شدن عزم گروههای مقاومت می شود

بیانیه حزب الله لبنان در واکنش به اقدام خصمانه انگلیس علیه حماس/ تصمیم انگلستان باعث جزم تر شدن عزم گروههای مقاومت می شود
شنبه 29 آبان 1400 - 20:41

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که تصمیم انگلستان علیه حماس باعث جزم تر شدن عزم گروههای مقاومت برای استمرار مقاومت و جهاد تا تحقق آزادی و پیروزی می شود.

العالم – لبنان

حزب الله از حکومت لندن خواست در محاسبات اشتباهش تجدیدنظر کرده و از تصمیم ظالمانه اش علیه حماس عدول کند.

این حزب تاکید کرد که این اقدام، ادامه تاسف بار سیاست انگلستان در زمینه حمایت کامل از دشمن صهیونیستی و سیاستهایش مبتنی بر قتل و تروریسم است.

حزب الله به شدت تصمیم حکومت انگلستان در زمینه قلمداد کردن حماس به عنوان سازمان تروریستی را محکوم کرد و آن را اشتباه و ظالمانه خواند.

جمعه (28 آبان 1400) «پریتی پاتل» وزیر کشور انگلیس خبر داد که به دستور وی، هرگونه فعالیت گروه حماس در انگلیس را ممنوع کرده است.

نشریه تایمز اعلام کرد وزارت کشور انگلیس جنبش حماس را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داده و قرار است پریتی پاتل وزیر کشور بریتانیا هفته آینده این موضوع را در پارلمان مطرح کند.

وزارت امور خارجه انگلیس نیز از این اقدام وزارت کشور در گنجاندن حماس در فهرست تروریستی استقبال کرده است.

نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل از این اقدام انگلیس استقبال کرده و مدعی شده حماس یک گروه تروریستی است که باید بدون شک این کار را انجام داد.

پربیننده ترین خبرها