نخست وزیر رژیم صهیونیستی به نیروهای امنیتی در قدس دستور آماده‌باش داد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به نیروهای امنیتی در قدس دستور آماده‌باش داد
يکشنبه 30 آبان 1400 - 15:21

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از عملیات شهادت‌طلبانه امروز به نیروهای امنیتی این رژیم دستور داد که خود را برای هر سناریویی در بیت‌المقدس آماده کنند.

العالم - فلسطین اشغالی

«نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) به نیروهای امنیتی دستور داد که خود را برای هر سناریویی در بیت‌المقدس آماده کنند.

این دستور پس از آن صادر می‌شود که پیش از ظهر امروز یک فلسطینی در قدس اشغالی در عملیات شهادت‌طلبانه سه صهیونیست زخمی شده و یک تن دیگر به هلاکت رسید و عامل حمله نیز به شهادت رسید.

نفتالی بنت در ابتدای نشست کابینه خود گفت که گزارش اتفاقات امروز را از وزیر امنیت داخلی و بازپرس کل پلیس دریافت کرده است. او عملیات شهادت طلبانه امروز را «اقدام تروریستی» نامید و گفت که حادثه امروز دومین عملیاتی بود که در مدت اخیر در بیت‌المقدس رخ می‌دهد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سپس از نیروهای امنیتی این رژیم خواست تا اقدامات لازم را برای آماده شدن جهت هر سناریوی محتملی انجام دهند و آماده هر عملیات مشابه دیگر باشند.

تیراندازی امروز در «باب السلسله» یکی از ورودی‌های مسجدالاقصی در بخش قدیمی قدس به دست دو شهروند فلسطینی رخ داد که یکی از آن‌ها در محل عملیات به شهادت رسید و دیگری موفق به فرار شد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد، عامل عملیات امروز لباس ویژه یهودیان حریدی را پوشیده و سلاح «کارلو» به همراه داشته است.

فارس

پربیننده ترین خبرها