تسلیم رونوشت استوارنامه‌های سفرای جدید برونئی و ارمنستان به امیرعبداللهیان

تسلیم رونوشت استوارنامه‌های سفرای جدید برونئی و ارمنستان به امیرعبداللهیان
دوشنبه 1 آذر 1400 - 18:39

سفرای جدید برونئی دارالسلام و جمهوری ارمنستان در تهران امروز ضمن دیدار با امیرعبداللهیان، رونوشت استوارنامه‌های خود را تسلیم وزیر امور خارجه کردند.

العالم - ایران

سفرای جدید برونئی دارالسلام و جمهوری ارمنستان امروز (دوشنبه) ضمن حضور در محل وزارت امور خارجه و دیدار با حسین امیرعبداللهیان رونوشت استوارنامه‌های خود را تسلیم وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران کردند.




بر این اساس، «آوانگ حاجی اسماعیل عبدالمناپ» سفیر جدید برونئی دارالسلام در جمهوری اسلامی ایران در آغاز ماموریت دیپلماتیک خود با امیرعبداللهیان دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم وی کرد.





«آرسن آواکیان» سفیر جدید جمهوری ارمنستان نیز دیگر سفیری بود که امروز با حضور در محل وزارت امور خارجه ضمن دیدار با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران رونوشت استوارنامه خود را تقدیم وی کرد.

سفیر قبلی ارمنستان چندی پیش ماموریتش در تهران پایان یافت. «آرتاشس تومانیان» سفیر جمهوری ارمنستان در تهران نهم آبان ماه در پایان ماموریت خود با امیرعبداللهیان دیدار و خداحافظی کرده بود.

چندی پیش پایگاه خبری آرکا اعلام کرد که «آرمن سرکیسیان» رئیس جمهور ارمنستان به توصیه «نیکول پاشینیان» نخست وزیر این کشور، «آرتاشس تومانیان» سفیر ارمنستان در تهران را از سمتش به عنوان سفیر فوق‌العاده و سفیر تام الاختیار برکنار کرده است.

پربیننده ترین خبرها