نماینده جهاد اسلامی در تهران: مردم یمن در صف مقدم حمایت از مردم فلسطین قرار دارند

نماینده جهاد اسلامی در تهران: مردم یمن در صف مقدم حمایت از مردم فلسطین قرار دارند
سه شنبه 2 آذر 1400 - 12:54

نماینده جهاد اسلامی در تهران گفت: مردم یمن علیرغم مشکلاتی که با آن روبرو هستند در صف مقدم حمایت از مردم فلسطین قرار دارند.

العالم - یمن

ناصر ابوشریف ، صبح روز سه‌شنبه در دومین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین که با موضوع «یمن؛ محور تحول و خودباوری جهان اسلام » در سالن اجلاس سران در تهران برگزار شده بود با اشاره به چگونگی شکل‌گیری جریان مقاومت در یمن خاطرنشان کرد: جریان مقاومت در یمن به خود ایمان داشت و با اتکا به خداوند حرکت خود را آغاز کرد و به پیش برد .

وی گفت : اولین کاری که جریان مقاومت در یمن انجام داد این بود که دشمنان خود را مشخص کرد و شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را به عنوان شعار اصلی خود انتخاب کرد.

ابو شریف با بیان اینکه در حال حاضر جریان مقاومت در یمن به یکی از جریان های محوری و مهم مقاومت در جهان اسلام تبدیل شده است ، اظهار کرد : در سال های اخیر حکومت های زیادی در منطقه در قالب طرح «ابراهیم» به دنبال عادی سازی روابط شان با رژیم صهیونیست‌ی بوده اند اما مردم یمن با مقاومت در برابر این طرح صهیونیستی و آمریکایی ایستادگی کرده و با آن مخالفت کرده اند .

نماینده جهاد اسلامی در تهران گفت: مردم یمن در راه خدا مبارزه می‌کنند و از هیچ چیزی نمی‌ترسند .

ابوشریف تصریح کرد : مردم یمن به خاطر جنگ و تحریم با مشکلات مختلفی از جمله مشکلات اقتصادی روبه‌رو هستند ولی در صف مقدم حمایت از مردم فلسطین قرار دارند و مقابله با طرح های صهیونیستی را در سرلوحه کارهای خود قرار داده‌اند.
وی تاکید کرد: مقاومت مردم یمن در برابر متجاوزان قابل توجه و قابل تکریم است.

پربیننده ترین خبرها