بسیج داخلی یمن برای مقابله با تنش های ائتلاف متجاوز+فیلم

جمعه 5 آذر 1400 - 11:22

دیدارهای رسمی و مردمی برای آمادگی، بسیج عمومی و هماهنگی میان مقامات استان ها در تعز و اب یمن ادامه دارد. این نشست ها برای مقابله با تنش ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی در جبهه های ساحل غربی در مناطق مرزی میان الحدیده، تعز و اب صورت گرفته است.

العالم-یمن

در این دیدارها شورای عالی سیاسی، مجلس نمایندگان و دولت نجات ملی برای یکپارچه سازی جبهه داخلی به صورت رسمی مشارکت کردند تا در راستای بسیج عمومی برای آمادگی جهت مقابله با تجاوز و حمایت از ارتش و کمیته های مردمی با پول و اسلحه گام بردارند و از همه فریب خوردگان دعوت کنند که پیش از فوت وقت، به مردم بپیوندند.

مرحله پیش رو مرحله پیروزی و بازدارندگی در مقابل تمام نقشه های متجاوزان و اربابان آنها است و عهد آب و خاک این سرزمین را با پیروزی یمن و حاکمیت آن تجدید خواهد کرد. این همان چیزی است که مردم این استان ها عزم آن را داشتند و تاکید کردند که ائتلاف متجاوز در محاسبات خود اشتباه کرده است.

دیدارهای رسمی و آمادگی در سه استان یمن با فعالیت های نظامی در جبهه های نبرد ادامه دارد. داده های میدانی در مقابله با ائتلاف متجاوز نشان می دهد که ساعت های آینده آبستن غافلگیری های زیادی است.

هم زمان با افزایش تنش متجاوزان که ناشی از ناکامی پروژه های آنها است، جبهه داخلی تا زمان تحقق کامل پیروزی، با ثبات و بیداری به مبارزه خود ادامه خواهد داد.

پربیننده ترین خبرها