وزیر اطلاعات: کار جهادی، موفقیت و سرافرازی به همراه خواهد داشت

وزیر اطلاعات: کار جهادی، موفقیت و سرافرازی به همراه خواهد داشت
جمعه 5 آذر 1400 - 13:10

وزیر اطلاعات گفت: هر جا کار با خدمت بسیجی وار و تلاش جهادی همراه باشد، موفقیت سرافرازی و پیروزی را به همراه خواهد داشت.

العالم - ایران

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب در جلسه شورای اداری خراسان رضوی افزود: خدمت بسیجی باید سرمشق مسوولان باشد، فرهنگ بسیجی می‌تواند کشور را در برابر توطئه ها، کاستی‌ها و کمبودها نجات دهد و مسیر رستگاری را نمایان کند.

وی با تاکید بر این که وزارت اطلاعات خود را موظف می‌داند حافظ کیان انقلاب اسلامی و خادم مردم باشد ادامه داد: وزارت اطلاعات تمام تلاش خود را در مبارزه با فساد اقتصادی، دشمن ستیزی و هر حرکتی که دشمن در مجموعه نظام انجام دهد به کار می‌گیرد.

وزیر اطلاعات گفت: اگر امروز کشوری سربلند و سرافراز در مقابل توطئه ها، خیانت‌ها و فتنه‌ها داریم و در مقابل قدرت‌های استکباری ایستاده ایم این را مدیون مردم هستیم که با همراهی، مشارکت و صبوری شان مسیر و بستر پیروزی را فراهم کرده اند.

خطیب افزود: گرچه مردمی با سلیقه‌های مختلف و نگاه‌های متفاوت داریم اما همه یک ملت هستیم و باید خدمتگزاری را برای همه آنها سرلوحه خود قرار دهیم.

وزیر اطلاعات با اشاره به این که ما باید به عنوان مسوولان و خدمتگزاران مردم شرایطی را فراهم کنیم تا آنها بتوانند با مسوولان ارتباط و تعامل داشته باشند گفت: تعامل و ارتباط بیشتر با مردم، حلال مشکلات است.

خطیب با بیان این که مردم نشان داده اند مردمی صبور، فهیم و همیشه حاضر در صحنه هستند افزود: هوشیاری و هوشمندی مردم بالاست و تحلیل‌های آنها کمتر از مسوولان نیست.

وی ویژگی مردمی بودن دولت سیزدهم را به حضور در میان مردم دانست و اضافه کرد: به جای این که مردم به مسوولان مراجعه کنندآنها باید با حضور در میان مردم دغدغه‌های موجود را پیگیری کنند.

وزیر اطلاعات با بیان این که به گفته دوست و دشمن حضور رییس جمهوری در میان مردم باعث رضایتمندی آنها در شرایط سخت معیشتی شده است گفت: اگر مردم احساس کنند که مسوولان دغدغه‌های آنها را دارند با آنها همراهی می‌کنند.

خطیب با اشاره به این که دشمن در اتفاقات اخیر به دنبال بهره برداری و به تعبیر خودش به دنبال ایجاد نارضایتی در بین مردم بوده است افزود: همراهی و هم افزایی مسوولان باعث شد که دشمنان در نقشه‌های خود شکست بخورند و این پیروزی را مرهون همراهی و صبوری مردم هستیم.

وی ادامه داد: تحقق شعارهای دولت مردمی سیزدهم همچون عدالت، فساد ستیزی و خدمت به مردم باید سرلوحه تمام برنامه‌ها قرار گیرد.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمن با به میدان آوردن همه توان و ظرفیت‌های رسانه‌ای خود یک جنگ ترکیبی علیه کشور را در دستور کار قرار داده است و به دنبال بهره برداری از هر چالش و فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

خطیب با اشاره به این که امروز خروج خفت بار آمریکا از منطقه و پیشرفت‌های کشور در اوج تحریم‌ها صحنه‌های مختلفی از سربلندی کشور است که دشمن به آن اعتراف می‌کند تصریح کرد: این‌ها فرصت‌هایی است که با درایت‌های مقام معظم رهبری و همراهی مردم محقق شده است.

استاندار خراسان رضوی هم در این جلسه گفت: دستگاه‌های اجرایی باید سرعت، دقت و کرامت در پاسخگویی نسبت به مردم را رعایت کنند.

یعقوبعلی نظری افزود: ما باید به فضل الهی فضای استان را تبدیل به یک فضای کاری مثبت کنیم و همگرایی و هم افزایی را افزایش دهیم.

همچنین در این جلسه تعدادی از نمایندگان تشکل‌های سیاسی استان مطالب و دغدغه‌های خود را با وزیر اطلاعات در میان گذاشتند و در پایان جلسه، مراسم تکریم مدیر کل سابق و معارفه مدیرکل جدید اطلاعات خراسان رضوی برگزار شد.

همچنین وزیر اطلاعات با حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات خراسان رضوی به طور مستقیم به تماس‌های مردم با سامانه تلفنی ۱۱۳ پاسخ داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب پس از شنیدن و پاسخ به تعدادی از تماس‌های مردم، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های شهروندان صادر کرد.

دیدار با آیت الله علم الهدی نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی و حجة الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی بخشی از برنامه‌های وزیر اطلاعات در سفر به مشهد بود.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها