هشدار رئیس سازمان انرژی اتمی به رژیم صهیونیستی

هشدار رئیس سازمان انرژی اتمی به رژیم صهیونیستی
شنبه 6 آذر 1400 - 13:54

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به رژیم صهیونیستی هشدار داد که پیش از تهدید کردن، در آینه نگاهی به حد و اندازه واقعی خود بیندازد.

العالم _ ایران / سیاسی

«محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، امروز (شنبه)، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبکه یمنی «المسیره» به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

رئیس سامان انرژی اتمی اظهار داشت: «رژیم صهیونیستی باید پیش از تهدید به هدف قرار دادن سایت‌های هسته‌ای ایران، نگاهی به حدو اندازه واقعی خود در آینه بیندازد».

محمد اسلامی ادامه داد: «ایران در راهبرد ملی خود هیچگاه برای دست‌یابی به سلاح هسته‌ای تلاش نکرده و نخواهد کرد بلکه مطابق با استاندارها و چارچوب آژانس بین‌المللی انرژی اتمی عمل می‌کند».

اسلامی اضافه کرد: «در تمام بازرسی‌هایی که تاکنون از سایت‌های هسته‌ای ما انجام شده است، هیچ گونه انحرافی در برنامه هسته‌ای ایران مشاهده نشده است».

وی همچنین تأکید کرد: «استکبار فکر می‌کند با ترور یک دانشمند هسته‌ای می‌تواند به انقلاب اسلامی ضربه بزند در حالی که این بر عکس است و این اقدامات نه‌تنها موجب تضعیف برنامه هسته‌ای ما نشده بلکه آن را تقویت کرده و منجر به توسعه فعالیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز ما شده است».

رئیس سازمان انرژی اتمی در پایان اظهار داشت: «مذاکرات آتی در وین درباره بازگشت طرف‌های دیگر به اجرای تعهدات خواهد بود و نه درباره مسائل هسته‌ای. دیگر طرف‌ها به تعهدات مندرج در توافق هسته‌ای پایبند نبوده‌اند و در عین حال، مدعی نیز هستند که این فضای منفی و رسانه‌ای علیه ما را نشان می‌دهد».

فارس

پربیننده ترین خبرها