دریادار شهرام ایرانی: صهیونیست‌ها جرئت رو در رو شدن با ما را ندارند

دریادار شهرام ایرانی: صهیونیست‌ها جرئت رو در رو شدن با ما را ندارند
شنبه 6 آذر 1400 - 15:25

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه‌ای گفت که تهدیدات صهیونیست‌ها را نباید جدی گرفت و آن‌ها جرئت رو در رو شدن با توان نظامی ایران را ندارند.

العالم - ایران

امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با شبکه المسیره یمن گفت که تهدیدات و توطئه‌ها و تحریم‌ها در به زانو در آوردن مردم ایران به شکست انجامیده و دشمن در مقابل نیروهای نظامی عاجز است.

او گفت: «نیروهای دریایی ما اخیرا توانسته‌اند ۴۵ هزار کیلومتر را با عبور از سواحل 50 کشور بدون توقف در بنادر طی کنند و این رویداد نشان از اقتدار نیروی دریایی ایران دارد.»

دریادار شهرام ایرانی افزود: «نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران امنیت نفتکش‌ها و کشتی‌های تجاری را در اقیانوس اطلس و دریای سرخ تأمین می‌کند و قادر است هر اقدامی از سوی دشمن را به سرعت پاسخ دهد.»

او تأکید کرد که نیروی دریایی ایران با تجهیزات و ابزارهای ساخت داخل امکان حضور با قدرت در هر نقطه را دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ۲۴ مهر ماه نیز از دفع حمله دزدان دریایی به دو نفتکش ایرانی توسط تکاوران ناوگروه ۷۸ نداجا در خلیج عدن خبر داده بود.

حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در تاریخ ۲۶ مرداد طی حکمی امیر دریادار دوم شهرام ایرانی را به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

فارس

پربیننده ترین خبرها