لیگ برتر فوتبال؛

صعود پرسپولیس به رتبه دوم با برد در برابر نفت مسجد سلیمان+ جدول لیگ برتر

صعود پرسپولیس به رتبه دوم با برد در برابر نفت مسجد سلیمان+ جدول لیگ برتر
دوشنبه 8 آذر 1400 - 22:40

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری یک بر صفر برابر نفت مسجدسلیمان به رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال صعود کرد.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

تیم فوتبال پرسپولیس در هفتمین دیدار فصل خود، از ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه) با قضاوت «کوپال ناظمی» در ورزشگاه آزادی در غیاب هواداران خود به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر مدافع عنوان قهرمانی خاتمه یافت.

با توجه به نتایج دیدارهای امروز سرخپوشان می‌توانستند در صورت برتری در این دیدار تا رده دوم جدول بالا بیایند و به همین خاطر شاگردان یحیی گل‌محمدی انگیزه زیادی در این دیدار داشتند.

نفت مسجدسلیمان هم که سه هفته بود طعم پیروزی را نچشیده و در دو بازی اخیر خود شکست خورده است، دنبال قطع نوار شکست‌هایش بود.

به هر حال به خاطر مشکل سازمان لیگ و شرکت توسعه و تجهیز این دیدار با حدود ۳۰ دقیقه تاخیر برگزار شد.

فراز کمالوند سرمربی نفت مسجد سلیمان در این دیدار محروم بود و به همین خاطر حمید عبداللهی دستیار او از کنار زمین تیم میهمان را هدایت می‌کرد.

در این مسابقه به دلیل غیبت سید جلال حسینی و امید عالیشاه کمال کامیابی نیا بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو بسته بود.

در دقیقه ۵، اولین خطر جدی بازی شکل گرفت که محسن‌زاده ضربه وحید امیری را مهار کرد. یک دقیقه بعد روی ضد حمله، بازیکن مسجد سلیمان در موقعیت خوب گلزنی قرار گرفت که حامد لک با عکس العملی زیبا مانع فروپاشی دروازه تیمش شد.

سه دقیقه بعد محمد بلبلی چسبیده به محوطه جریمه پرسپولیس برای تیمش یک ضربه ایستگاهی گرفت که ضربه این بازیکن به دیوار دفاعی برخورد کرد. در دقیقه ۲۶ محمد بلبلی به خاطر مصدومیت مجبور به ترک زمین بازی شد.

در دقیقه ۲۸ توپ با دست علی عبدالله زاده مدافع نفت مسجد سلیمان برخورد کرد و پرسپولیسی‌ها معتقد بودند که خطای پنالتی رخ داده است اما داور چنین اعتقادی نداشت.

در ادامه نیز تیم‌ها نتوانستند موقعیت جدی داشته باشند و نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در ابتدای نیمه دوم اما این پرسپولیس بود که بازی هجومی را در دستور کار قرار داد. در دقیقه ۵۰ بازی پرسپولیس بود که توانست توسط مهدی عبدی گل اول بازی را به ثمر برساند. در این دقیقه سرخپوشان روی حرکت میلاد سرلک صاحب موقعیت شدند که پاس این بازیکن به مهدی ترابی رسید که ترابی توپ را به محوطه شش قدم ارسال کرد و عبدی دروازه تیم میهمان را باز کرد.

در دقیقه ۵۶ ضربه سر عیسی آل کثیر را محسن زاده به زیبایی مهار کرد.

در دقیقه ۶۰ روی اشتباه مدافعان مسجد سلیمان توپ به عیسی آل کثیر رسید که پاس این بازیکن عبدی را برای دومین بار در موقعیت گلزنی قرار داد که این بازیکن نتوانست دروازه خالی نفت مسجدسلیمان را باز کند.

در دقیقه ۶۴ ضربه هاتف نادری را لک بدون زحمت مهار کرد.

در دقیقه ۷۰ بازیکن مسجد سلیمان دروازه لک را باز کرد اما داور پیش از آن خطای بازیکن به روی دروازه بان پرسپولیس را اعلام کرده بود.

یک دقیقه بعد تیم میهمان صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه پرسپولیس شد که ضربه بازیکن حریف به آرامی از بالای دروازه لک به بیرون رفت.

داور برای نیمه دوم این دیدار چهار دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.

به گزارش ایرنا، با برتری در این دیدار پرسپولیس ۱۴ امتیازی شد و بالاتر از استقلال و گل‌گهر به رده دوم جدول رسید و پشت سر سپاهان قرار گرفت.

نفت مسجد سلیمان هم با ۵ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد.

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سعید آقایی(سیامک نعمتی) ، مهدی شیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی(علی شجاعی)، وحید امیری، مهدی عبدی(علیرضا ابراهیمی) و عیسی آل‌کثیر(حامد پاکدل).

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

علی محسن زاده، مجتبی لطفی، محمد بلبلی، امیر روستایی، میثم نقی زاده، محمد مهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، سجاد حیدری(عماد میر جوان)، علی عبدالله زاده، هاتف نادری.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها