سیاست صریح اسرائیل با نظامیان/ تا زمانی که قاتل باشید همراهتان هستیم

سیاست صریح اسرائیل با نظامیان/ تا زمانی که قاتل باشید همراهتان هستیم
يکشنبه 14 آذر 1400 - 21:33

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی از دو نظامی صهیونیست که به عمد جوان فلسطینی را به شهادت رساندند حمایت کرد که همزمان با آن یک نظامی معلول اسرائیلی در اعتراض به بی توجهی دست به خودکشی زد.

العالم - فلسطین اشغالی

نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار تصویر این زن و مرد نظامی قاتل در صفحه شخصی خود در تویتر از اقدام جنایتکارانه آنها در تیرباران جوان 25 ساله فلسطینی که بی دفاع و غیر مسلح به زمین افتاده بود، حمایت کرد.

رسانه‌های عبری زبان هم خبر دادند بنت در سخنرانی که در آغاز جلسه کابینه داشت هم خواهان تقدیر و تشکر از این دو نظامی به دلیل قتل جوان فلسطینی شد.

از سوی دیگر پایگاه اطلاع رسانی واللا در خبری اعلام کرد یکی از نظامیان معلول اسرائیلی به دلیل بی توجهی مسئولین نسبت به شرایطی که در آن به سر می برد دست به خودکشی زده است.

سازمان کهنه سربازان معلول ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای ضمن ابراز تاسف از خودکشی این فرد تاکید کرد تنها خواسته این نظامی سابق به رسمیت شناخته شدن معلولیتی بود که در حین حضور در ارتش دچار آن بود، امری که بسیاری از کهنه سربازان اسرائیلی هم به دنبال آن هستند.

در همین راستا امیر بوحبوط خبرنگار نظامی پایگاه واللا در گزارشی از وجود بی تدبیری در مرگ تک تیرانداز اسرائیلی که چندی پیش در حال کشتار فلسطینیان در مرز غزه به هلاکت رسید، خبر داد.

این خبرنگار سرشناس اسرائیلی اعلام کرد، تحقیقات مستقل خانواده این نظامی (به هلاکت رسیده) نشان می‌دهد، مرگ وی یک شکست بزرگ برای ارتش اسرائیل بود که امکان جلوگیری از وقوع آن وجود داشت.

تحقیقات نشان می‌دهند در زمان اصابت گلوله حتی برانکارد هم در صحنه وجود نداشت و به تبع آن خبری از بالگرد یا آمبولانس هم نبود، آمبولانسی هم که خود را به محل حادثه رساند، مسیر 50 دقیقه‌ای تا بیمارستان را در مدت یک ساعت و45 دقیقه طی کرد.

پربیننده ترین خبرها